HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Student Support Center

Eerste StuKO Edubadges uitgereikt aan HAN-studenten

Studentdocenten zijn een verrijking voor het onderwijs, mits ze goede training en begeleiding krijgen. De eerste HAN-studenten hebben hun traject succesvol afgerond en namen vorige week hun welverdiende Edubadge in ontvangst!

HAN Redactie
19 april 2024
Student Support Center

Combineer jij je studie met de zorg voor een ander?

Hoe kunnen we nog beter aansluiten op de behoeften van studerende mantelzorgers? Dat is de vraag die HAN-onderzoeker Hilde Wierda wil beantwoorden. Zij is op zoek naar deelnemers die studie en zorg voor een ander combineren.

HAN Redactie
20 oktober 2022
312885 Handen vasthouden (NH)