HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Master Engineering Systems

Diploma-uitreiking Master Engineering Systems met 29 afgestudeerden

Vrijdag 8 juli 2022 verwelkomde de HAN Master Engineering Systems 29 afgestudeerden op de feestelijke Degree Ceremony. Afgestudeerden uit 5 verschillende landen en hun gasten beleefden een feestelijke middag.

HAN Redactie
14 juli 2022
426581 Friday July 8th 2022 the Master Engineering Systems welcomed 29 graduates at the Degree Ceremony. A proud moment.
Master Engineering Systems

Diploma uitgereikt aan 24 studenten Master Engineering Systems

Feest voor 24 internationale studenten van de HAN Master Engineering Systems. Tijdens diploma-uitreiking op 11 maart ontvingen zij hun diploma. Zij zijn opgeleid tot verantwoorde ingenieurs die niet alleen technologie ontwerpen en innoveren, maar ook oog hebben voor de gevolgen daarvan in de maatschappij.

HAN Redactie
06 april 2022