HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Lectoraat Beroepspedagogiek

Met beroepsgerichte didactiek het verschil maken in het beroepsonderwijs

Op 1 mei 2023 is het door NRO gesubsidieerde project ‘Docenten maken het verschil! Beroepsgerichte didactiek als fundament voor goed beroepsonderwijs’ gestart. Het HAN-Lectoraat Responsief beroepsonderwijs is kartrekker. Het is een mooie samenwerking binnen het beroepsonderwijs tussen mbo’s, hbo en het lectoraat.

HAN Redactie
16 mei 2023
141473 Studenten en docent spelen met auto
Lectoraat Beroepspedagogiek

Afscheid lector Loek Nieuwenhuis

Op 7 oktober nam Loek Nieuwenhuis afscheid als lector Beroepspedagogiek van de HAN én als bijzonder hoogleraar van de Open Universiteit. Voor de HAN blikt hij terug op zijn lectorschap binnen de Academie Educatie: Waar is hij trots op? Wat was zijn impact? Welke tips geeft hij mee? En stopt hij echt helemaal?

HAN Redactie
08 oktober 2021