HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Finance, Tax and Advice

De impact van financieel advies op het behalen van duurzaamheidsdoelen

De rol van financiële adviseurs bij het behalen van de duurzaamheidsdoelen verdient meer aandacht van beleidsmakers. Omdat er het argument is - ondersteund door wetenschappelijk onderzoek - dat de waarde van financieel advies een aanzienlijke impact kan hebben, vooral op het mkb.

HAN Redactie
12 oktober 2023
bf5dbc1c-0cf4-11ee-aff8-02565807075b Lector Financial Control en associate lector Sustainable Finance & Tax zijn met elkaar in overleg, met een laptop in de hand.
Finance, Tax and Advice

Leerlingen proeven aan HAN-opleidingen

Leerlingen uit de bovenbouw havo-vwo van het Lorentz Lyceum in Arnhem en leerlingen havo-3 van het Liemerscollege in Zevenaar hebben in de afgelopen dagen kennis kunnen maken met opleidingen van de HAN.

HAN Redactie
15 november 2021