Terugblik: International School of Business viert Lunar New Year

Op 8 februari vierde de International School of Business het Lunar New Year met een bruisend evenement dat de rijke culturele tradities van Azië eerde. Georganiseerd door de ISB Community bracht het event ongeveer 70 studenten en medewerkers samen voor een onvergetelijke viering van het begin van het Jaar van de Draak. Het feest is onderdeel van de culturele diversiteit en inclusie op de campus en benadrukte het belang van het vieren van verschillende tradities en achtergronden.

A festivity during Lunar New Year

Festiviteiten

Het evenement begon met inzichtelijke presentaties door studenten in traditionele kleding. Studenten leerden de tradities van Korea, Vietnam en China kennen. Geurige gerechten, buitenlandse muziek en interactieve spellen werden gedeeld, zoals Chinese kalligrafie, het Koreaanse spel Ddakji en Vietnamese gefrituurde loempia's.

Het kunnen tonen van het Vietnamese Lunar New Year aan internationale studenten was een enorme eer. Het was prachtig om te zien hoe ze op een emotionele achtbaan gingen met ons leuke spel - Lo To. En ik denk dat ik mijn nieuwe talent in kalligrafie heb gevonden!

Harmonie

Met een overvloed aan eten, muziek en festiviteiten kijkt de International School of Business terug op een heerlijk evenement. Het evenement bracht een gevoel van vreugde en eenheid naar de campus, omarmde de geest van het nieuwe jaar met open armen en kweekte een gevoel van hoop en optimisme voor de toekomst.

International School of Business heeft een hechte gemeenschap waar studenten, docenten en personeel samenkomen. Gedurende het jaar organiseert de gemeenschap evenementen om studenten en personeel met elkaar te verbinden. Ze organiseren talentenjachten, gemeenschapsdiners, sportevenementen, bekijken films in het auditorium en wonen masterclasses bij.

De avond eindigde met een bekend spel, Lo To: het Vietnamese woord voor bingo. De gelukkige winnaars gingen naar huis met een cadeaubon.

Vietnames tekst

Dank aan iedereen die tijd en moeite heeft gestoken in het creëren van zo'n prachtig evenement. Het was fantastisch om het bij te wonen.

Sfeerimpressie Lunar New Year