Diploma-uitreiking Ad PEP één groot feest

De diploma-uitreiking van Associate degree Pedagogisch Educatief Professional was één groot feest. Vol trots mochten de afgestudeerden hun welverdiende diploma in ontvangst nemen. Na de speech van academiemanager Frank Derks, werden de studenten persoonlijk toegesproken door hun studiecoach.

foto uitreiking Ad PEP

Op 28 september 2023 vond deze diploma-uitreiking van de Associate degree Pedagogisch Educatief Professional (Ad PEP) plaats. De Academie Educatie is trots op al deze afgestudeerden dat zij hun diploma hebben weten te behalen. Frank Derks, Academiemanager van de Academie Educatie opende de bijeenkomst en sprak de afgestudeerden en hun familie en vrienden toe: “Gelukkig zijn ze er nog. Mensen die denken: ‘Werken met kinderen en jongeren in een educatief, pedagogisch domein, dat is wat voor mij!’ Het is een mooi beroep waarin je echt het verschil kunt maken. Het werkveld is meer dan tevreden over de kwaliteit van de starters die bij ons hun opleiding genoten hebben. Gefeliciteerd met je diploma en ik wens jullie een mooi vervolg van je carrière.”

portretfoto Frank Derks

Ook Hoofddocent Pedagogiek & onderwijskunde en teamleider bij de Ad PEP, Wilma van den Berg, is erg te spreken over zowel de opleiding als de afgestudeerden: “Voor veel studenten biedt de Ad PEP een mogelijkheid om een hbo opleiding te gaan volgen. Sommige van hen hebben al jaren praktijkervaring, anderen komen net van het mbo of maken een carrièreswitch. Voor allemaal geldt dat ze hart hebben voor het werken met kinderen en hun opvoeders. Onze studenten doen veel nieuwe kennis op waarmee ze steviger in de praktijk staan. Het is mooi om te zien dat ze daarnaast ook groeien als professional en als mens. Het werkveld is volop in beweging en deze studenten willen meegroeien in de veranderende aanspraken die op hun deskundigheid, vermogen en flexibiliteit gedaan worden. Ouders en kinderen mogen zich gelukkig prijzen met deze kanjers!”

Ook geïnteresseerd in deze opleiding? Kijk eens op de pagina van de Associate degree Pedagogisch Educatief Professional of kom naar de Open Avond.