Het pabotheater speelt weer!

25 Pabo- en ALPO-studenten uit verschillende jaarlagen, hebben de masterclass Pabotheater gevolgd. Hierin werd hard gewerkt aan het maken van een theatervoorstelling. Op donderdag 8 en vrijdag 9 juni vindt de voorstelling plaats op het Karel de Grote College in Nijmegen.

ef7a4fd8-0cfd-11ee-a69d-02565807075b Fotoshoot maakdagen drama 2022. Groep studenten tijdens dramales

Snelle info

Datum: Donderdag 8 en vrijdag 9 juni
Tijd: 20.00 uur
Locatie: Karel de Grote College, Wilhelminasingel 13 in Nijmegen.

Zelf scènes schrijven

In de masterclass Pabotheater werden de studenten uitgedaagd om zelf scènes en teksten te maken vanuit de visie dat iedereen in onze maatschappij gezien wil/moet worden. Jimmy Deegens heeft er vervolgens een theatertekst van gemaakt, die de titel 'Nog 12 uur...bitch' kreeg.

530872 Een poster voor de voorstelling van het pabotheater, gemaakt door de studenten

Je belandt in een wereld waar morgen niet beloofd is. Je moet opvallen. Leve de vergetenen! Voldoe jij niet aan deze eis? Dan gaat jouw lichaam naar de wetenschap en ben je niet meer dan een vage herinnering. Als je geluk hebt.