Winnaar Beste Verbeterproject minor Lean/ World Class Performance 2021

Tijdens een dynamische, online afsluiting van onze eerste HAN Lean Event week, werd op donderdag 28 januari voor de derde keer de prijs voor het Beste Verbeterproject van de minor Lean / World Class Performance uitgereikt.

minor lean met Maartje en Marijn als winnaars beste verbeterproject 2021

And the winner is....

Dit jaar werd de prijs voor het beste HAN Lean Verbeterproject uitgereikt aan studenten Maartje Kort [student Ergotheropie) en Marijn Miesen (student Bedrijfskunde) voor het project 'Misgrijpen? Da doe ik nie! bij Huisartsenpraktijk Dovenetel.

minor lean met Maartje en Marijn als winnaars beste verbeterproject 2021
Maartje Kort (l) en Marijn Miesen (r) ontvangen de eerste prijs voor het Beste Verbeterproject 2021 (Foto: Stef Tiggeloven)

HAN Lean Event nieuwe opzet

Het vertrouwde concept van het HAN Lean Event werd dit jaar drastisch omgegooid. Het evenement werd opgesplitst en veranderde in een online HAN Lean Event week. De week ging van start met 3 namiddagen waarop studenten van de minor Lean de resultaten van 29 verbeterprojecten presenteerden. Door deze nieuwe opzet konden geïnteresseerden meer studentpresentaties dan voorheen bijwonen. En van deze mogelijkheid werd goed gebruik gemaakt. De presentaties zijn erg goed bezocht en ruim 300 mensen brachten hun stem uit op de projecten en kozen daarmee iedere dag een finalist.

Top 3 presenteert live vanuit de studio

Op 28 januari presenteerden de 3 finalisten een laatste keer hun projecten, waarna deelnemers hun stem uit konden brengen. De top 3 van 2021:

Dag 1: Alfa Laval – Retour in één keer afgehandeld
Tim Verheijen (student HBO-ICT, Bedrijfskundige Informatica) en Robert Londar (student Bedrijfskunde)

Dag 2: Ter Beke Aalsmeer – Het teveel ‘pick’ en totaal niet ‘light’ proces van Ter Beke
Maroucha Siben (student Bedrijfskunde Avans)

Dag 3: Huisartsenpraktijk Dovenetel -Misgrijpen? Da zoek ik nie!
Marijn Miessen (student Bedrijfskunde) en Maartje de Kort (student Ergotherapie)

Foto: Van links naar rechts Robert Londar, Maartje Kort, Maroucha Siben, Tim Verheijen, Marijn Miesen en Mitchell van Roij (docent-onderzoeker HAN Lean-QRM Centrum) Foto: Vincent Wiegel

Minor Lean en World Class Performance finalisten HAN Lean Event 2021

Over het HAN Lean Event

Het HAN Lean Event is de jaarlijkse afronding van de minor Lean / World Class Performance. Tijdens deze middag presenteren de voltijdstudenten van de minor hun verbeterprojecten aan medestudenten, docenten en deelnemers uit het bedrijfsleven. Deze projecten voeren ze uit bij partnerbedrijven van het HAN Lean-QRM Centrum / Lectoraat Lean. Tijdens deze middag delen ook andere Lean-experts en onderzoekers hun kennis met het publiek.

Over de minor Lean / World Class Performance

Jaarlijks leidt het Lectoraat Lean / World Class Performance van de HAN 120 studenten op in de minor. Bij een goed resultaat behalen deze studenten een HAN Lean Green Belt.

Op de hoogte blijven?

Volg de minor op LinkedIn
Volg het HAN Lean-QRM Centrum op LinkedIn
Of abonneer je op deze nieuwsbrief