Internationale erkenning voor HAN-huisstijl

Het ontwerp voor ons nieuwe merk en onze nieuwe huisstijl heeft een belangrijke internationale prijs gewonnen.

docent geeft uitleg en lacht

De jury waardeert het moderne design van het nieuwe HAN-ontwerp en vindt het onderscheidend en krachtig binnen het hoger onderwijs. 

Total Design, het ontwerpbureau, kreeg de 3e prijs voor het ontwerp in de categorie ‘Print - Corporate Identity’ bij het prestigieuze Amerikaanse International Design Awards (IDA). Bijzonder, want in deze categorie komen jaarlijks de meeste inzendingen binnen.

Het verhaal achter het nieuwe HAN-merk

Het HAN-merk staat voor de drijvende kracht, de springplank die de HAN wil zijn. Het nieuwe visuele ontwerp laat deze beweging goed zien. Het moedigt studenten aan om te groeien en ontwikkelen, aldus de beschrijving.

Het HAN-merk is niet zomaar een nieuw logo. Het merk staat symbool voor onze cultuur. Een cultuur waarin mensen elkaar inspireren en vertrouwen, om te groeien en te ontwikkelen. Elkaar scherp houden, waarderen en motiveren. Waarin over grenzen van het eigen vakgebied heen wordt gekeken, om antwoorden te vinden voor complexe vraagstukken uit de samenleving zowel in onze regio als ook tot ver daarbuiten. Een leergierige, onderzoekende en open cultuur. Kortom, een springplank naar de toekomst voor iedereen die verbonden is aan de HAN.

Meer weten?

Lees het verhaal over ons merk op onze blog.