studenten in lounge ruimte

Master Pedagogiek

"Ik leer andere perspectieven in te nemen"

Alle 4 zochten en vonden ze verdieping in hun vak. In deze Master Mind bevragen we niet 1, maar 4 studenten, over hun master Pedagogiek: Quincy Hobbelen, Anke Berends en de alumni Marije Verkerk-Prins en Tibor Sealtiel.

HAN Redactie
371001 beeld voor han rubriek master mind - verhalen van masterstudenten
Master Pedagogiek

Écht aanwezig zijn bij symposium Master Pedagogiek

Ben jij met volle aandacht betrokken bij jouw leerlingen? Reflecteer je regelmatig op jouw les? Het zijn 2 vragen gesteld aan leraren, studenten, schoolleiders, lerarenopleiders en onderwijsontwikkelaars tijdens het Symposium Aandachtige Betrokkenheid.

Marleen de Roo
408518 Bezoekers symposium Master Pedagogiek aandachtige betrokkenheid, krijgen les van een muziekpedagoog
Master Pedagogiek

Normatieve Reflectieve Professional: vraagstukken agenderen met je hart

Met een muzieknummer of een gedicht een belangrijk vraagstuk agenderen bij je werkgever. Studenten van de Master Pedagogiek aan de HAN leren met het nieuwe vak Normatieve Reflectieve Professional (NRP) hun collega’s in beweging te krijgen.

Marleen de Roo
studenten overleggen in kring