studenten in lounge ruimte

Jan Willem Teunissen

Wie zijn de onderzoekers van de HAN? In deze editie: Jan Willem Teunissen, onderzoeker bij het Lectoraat Herkennen en Ontwikkelen van Sporttalent van de Academie Sport en Bewegen.

HAN Redactie
354287 Coverbeeld vrouw met loep, onderzoekers van de HAN (NH)
Lectoraat Herkennen en ontwikkelen van sporttalent

Met de voeten in de topsport-klei

Oud genoeg om te weten wie je bent. Jong genoeg om door te willen leren. Onder die vlag blikken we terug én vooruit in dit jaar waarin de HAN 25 jaar bestaat. Juist ook met partners in het werkveld voor wie hetzelfde geldt. Dit keer: Gudo Kramer, directeur van Topsport Gelderland.

HAN Redactie
99c69740-0cf3-11ee-ac23-02565807075b Een header voor het artikel waarin Gudo Kramer wordt geinterviewd. Geplaatst door HB.
Lectoraat Herkennen en ontwikkelen van sporttalent

In beweging voor een betere motoriek

Kinderen zitten momenteel meer dan ooit achter beeldschermen. Van buitenspelen komt bar weinig terecht. Geen wonder dat hun motorische vaardigheden vaak achteruit hollen. Terwijl het zó belangrijk is dat we al op jonge leeftijd goed en genoeg leren bewegen. Want jong geleerd…

286309 man met voetbal draaiend op vinger