Kickstart je studie Challenges met Bright Birds

32766 studenten-wachten-voor-de-les

Oriënteer je je op Bedrijfskunde? Doe mee met de challenges! Kickstart jouw studie en voel je snel thuis! Dat kan met Bright Birds. Installeer de Bright Birds app en ga aan de slag.

Doe mee met de uitdagingen

Hoe doe je mee?

Wil je de opleiding beter leren kennen dan kun je vóór je aanmelding al meedoen. De opleiding Bedrijfskunde biedt de challenges aan. Je komt op een leuke manier meer te weten over de HAN en de omgeving, je maakt kennis met de opleidingen die je interessant vindt en het helpt je bij je studiekeuze.

Volg de volgende stappen:

Stap 1
Zoek de Bright Birds app in de Google Play Store of in de App Store en installeer deze op je mobiele telefoon. Let op: Zorg ervoor dat je push notificaties aanstaan.

Stap 2
Open de app en maak een account aan. Klik eerst op ‘Registration’ voor het aanmaken van een account. Na het aanmaken van een account kan je inloggen in de  app. Let op: Het kan zijn dat de activatielink in je spambox komt. Je kunt pas inloggen als je op de activatielink hebt geklikt.

Stap 3
Vul de onderstaande gegevens in om toegang te krijgen tot challenges van de open dag:

• Select your institution: HAN
  • Select your education: Management en Organisatie
  • Select your time frame: Kickstarter 2023-2024
  • Select your unit: Kies hier je opleiding of de Combi*
  • Select your team: Dit laat je leeg

Rond jouw registratie af en je bent klaar!
Houd je telefoon in de gaten. Vanaf nu worden er challenges gestuurd naar je smartphone om je snel thuis te laten voelen op jouw opleiding. Heel veel plezier! Voor vragen kan je terecht bij de HELPDESK functie in het startscherm van de app.

* Twijfel je nog tussen twee of meerdere bedrijfskundige opleidingen? Kies dan bij ‘Unit’ voor de Combi en krijg naast gezamenlijke challenges ook een aantal specifieke challenges per opleiding.

454279 Logo Bright Birds

Bekijk de opleiding