Warm Welkom @HAN

Vernieuwing HAN-intro op stoom

444275 HAN-studenten aan een lange tafel met biertjes in een feesttent.

De intro ligt achter ons. We kijken terug op een geslaagde én heel warme week waar vriendschappen voor het leven gesloten zijn. Het was goed, maar kan het beter? Wij denken van wel!

Warm Welkom @HAN

Bij de HAN hebben we dromen en we dromen van een compleet HAN-intro plan met een mooi programma, helder beleid en duidelijke organisatie- en communicatierollen. De HAN-intro als start van een duurzame band: HAN4life! Een programma dat het studentsucces en de merkbinding met de HAN vergroot. We werken hier hard aan in het project Warm Welkom @HAN.

Kick-off project

Het project Warm Welkom @HAN is op volle stoom. Op 6 september was de kick-off met het projectteam: een geslaagde eerste kennismaking met een goede vibe.

Het projectteam heeft een designteam en een focusgroep. Het designteam bestaat uit HAN-studenten, van diverse opleidingen en verschillende jaren. Zij zijn van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe HAN-intro: de studenten storten zich op het creatieve proces en het maken van de plannen. De focusgroep is hun achterban: deze groep heeft een signalerende rol en stuurt bij als dat nodig is. In de focusgroep zitten academiedirecteuren, coördinator veiligheid en collega’s van (internationale) werving, ASKHAN en de MR.

Speerpunten

Voor de ideale HAN-intro zijn 4 speerpunten opgesteld

STUDENT Een warm welkom voor alle (internationale) voltijd bachelor studenten - september-instroom
SYNERGIE Goede samenwerking tussen opleidingen, de HAN-brede intro-organisatie en het International Office
SLIM, SCHOON EN SOCIAAL

Een slimme, schone en sociale HAN-intro

SCHIJNWERPER Een intromoment met de HAN in de schijnwerpers, als onderdeel van de introductieweek

Planpresentatie

Op 3 november om 16.00 uur presenteert het designteam het introplan (LS10-F0.70). Iedereen die is geïnteresseerd, is welkom! Noteer je het in je agenda?

Vragen, opmerkingen of aanvullingen?

Neem contact op met Esther Fintelman (projectleider).