Digitale Werkplaats Arnhem Nijmegen

MKB-voucher helpt ondernemers de kansen van online ondernemen te pakken

hangar-zakelijk-gesprek

Studenten van de Digitale Werkplaats Arnhem Nijmegen (DWAN) helpen mkb’ers o.a. met advies bij hun online marketing, website optimalisatie en online vindbaarheid. Hierdoor kunnen organisaties hun productiviteit en winst stimuleren en werken aan hun toekomstbestendigheid.

Ondernemers kunnen via de website de mkb-voucher downloaden en kosteloos gebruikmaken van de online-sessie met studenten mbo, hbo en wo. Leden van ondernemersvereniging Lindus hebben in 2021 de CS bijgewoond en zien de toegevoegde waarde volgens het online ledenmagazine (p. 27). Al ruim 20 ondernemers hebben zich aangemeld.

Investering en resultaat online-sessie

Met de voucher investeert de ondernemer slechts contactmomenten en ontvangt hiervoor:

1. vrijblijvende intake;
  2. 3 uur durende online-sessie met max. 5 studenten onder begeleiding van professionals;
  3. het adviesrapport met alle ideeën én praktische adviezen;
  4. het adviesgesprek over mogelijke implementatie van adviezen door studenten.

Online-sessie valt bij ondernemers in de smaak

Sinds 2020 hebben meerdere ondernemers gebruikgemaakt van de online-sessie; zo ook de eigenaar van TIG Academy die online-instructievideo’s over TIG lassen voor starters en gevorderden maakt: “Het waren goede opdrachten die je op een andere manier laten nadenken en je perspectief vergroten. Door de interactie met elkaar komen nieuwe ideeën tot stand, wat niet alleen inspirerend werkt, maar ook meer richting geeft.”

Na de online-sessie hebben studenten TIG Academy geholpen bij het ontwikkelen van het basiscommunicatieplan en het Brandbook.

Hoe krijgt de ondernemer de voucher?

De mkb-voucher is voor de ondernemer tussen de 2 tot 50 fte. Meer info over de voucher en het downloaden van de voucher kan hier. Volg de stappen op de voucher en garandeer een plek met studenten. Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar.

Contact

Je kunt ons mailen: DWAN@han.nl. Onze projectmedewerker, Marie-Thérèse, staat je graag te woord. Onze website vind je hier.