Educatie PRO

Online Introductie coördinator Onderzoekend en Ontwerpend Leren

Kinderen op Ipad

Als coördinator Onderzoekend en Ontwerpend Leren (OOL) breng je verschillende vakgebieden samen om je doelen te behalen. Je richt je op het stimuleren van creatief en samenwerkend leren en denken en het aannemen van een onderzoekende en ondernemende houding.

Snelle info

Datum en tijd

Online

In 16 bijeenkomsten werk je aan een schoolontwikkelvraag op het gebied van W&T of toekomstgericht onderwijs. De opdrachten en het ontwikkelplan voer je op je eigen school uit en dragen uiteindelijk bij aan de W&T-ontwikkeling binnen de eigen school of het bestuur. Meld je uiterlijk 1 juni 2023 aan om te starten in september 2023.

Online Introductie coördinator Onderzoekend en Ontwerpend Leren

Wil je graag coördinator Onderzoekend en Ontwerpend leren worden en wil je meer weten over deze opleiding? Maandag 3 april van 16.30-17.00 uur organiseert HAN Educatie PRO een online introductie van deze opleiding. Maak kennis met de docent, hoor wat je kunt verwachten van de bijeenkomsten en stel al je vragen – live of via de chat. Aanmelden voor dit online informatiemoment kan bij Nicole Ravestein via educatie.pro@han.nl. Vermeld in je mail ‘aanmelding intro coördinator OOL’, dan ontvang je een mail met een uitnodiging voor 3 april.

Leren