ROC Nijmegen

mbo hbo proefstudeerdag

2504198c-0cf3-11ee-add5-02565807075b studenten groep werkoverleg

Speciaal voor Mbo-studenten Onderwijsassistent, Begeleider Maatschappelijke Zorg en Pedagogisch medewerker van het ROC Nijmegen organiseren de Pabo, Pedagogiek, Social Work en lerarenopleidingen van de HAN een Mbo-Hbo proefstudeermiddag.

Hoe is de overstap van het Mbo naar het Hbo? Wat zijn de ervaringen van studenten die deze stap gemaakt hebben? Kom een kijkje nemen op de HAN!

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Nijmegen - I/O gebouw
Kapittelweg 35
Nijmegen

Deelname

Vragen, luisteren, kijken en doen

Tijdens deze middag beantwoorden onze docenten en studenten heel veel vragen.

• Is studeren aan het hbo moeilijk?
  • Wat is er anders op het hbo?
  • Welke HAN-opleidingen zijn er rondom het onderwijs, pedagogiek en sociaal werk?
  • Is er begeleiding op de HAN?
  • Welke toelatingseisen zijn er?

Ook krijg je een rondleiding in onze gebouwen aan de Kapittelweg 33 en 35. Hoe zien de lokalen eruit? Welke faciliteiten zijn er?

Daarna ga je samen met je mede-studenten in kleine groepjes aan de slag met een hbo-opdracht.

We sluiten af met een borrel en informatiemarkt.

26165f24-0cf3-11ee-8d36-02565807075b studenten groep werkoverleg man vrouw

Aanmelden en meer info

Deze dag organiseert de HAN in samenwerking met het ROC Nijmegen, speciaal voor de opleidingen:

• Onderwijsassistent
  • (Persoonlijk) Begeleider Maatschappelijke Zorg
  • Pedagogisch Medewerker

Voor vragen over de inhoud van de dag, aanmelden of andere info kun je terecht bij Bert van de Grift (ROC Nijmegen, opleiding Pedagogisch Medewerker).

34b3ac14-0cec-11ee-849f-02565807075b Shirt op de rug met de tekst vraag het mij tijdens open dag

Vorig jaar organiseerden we voor het eerst mbo hbo proefstudeerdagen voor het ROC Nijmegen. Wil je weten hoe het was? Lees dan het artikel, proefstuderen voor ROC-studenten, over proefstudeerdagen van vorig jaar.