HAN Unexpected@InScience

• Slim
  • Schoon
  • Sociaal

Tijdens het InScience festival ben je op 17 maart van harte welkom op het event HAN Unexpected@InScience. 'Let's change the way we care!' is de titel van het debat tijdens dit event. Wat mag je verwachten als bezoeker? Meld je nu aan.

Samen in gesprek over Fair Health en Technologie

In een unieke locatie bieden wij voor genodigden een mooi programma.

• Na een inleiding met presentaties van impactvolle studentenprojecten op het snijvlak van zorg en techniek vertonen we de korte sci-fi film 'CC'.
  • De wetenschapsfilm CC (2018, door Sam en Kailey Spear) wordt vertoond, waarna het gesprek start met professionals, HAN-medewerkers, -studenten en alle aanwezigen over technologie en rechtvaardige zorg.
  • Daarna gaan we met elkaar - experts van binnen en buiten de HAN, docenten, onderzoekers, studenten, (werkveld)relaties - in gesprek over vragen als ‘Is onze zorg rechtvaardig en inclusief? Hoe kan technologie daarin een rol spelen? Zijn toepassingen van kunstmatige intelligentie toegankelijk, betaalbaar en begrijpelijk voor iedereen? Welke ethische kanten kent het gebruik van AI? Gespreksleider Piet-Hein Peeters leidt het debat in goede banen.
Praat mee op een unieke locatie

Wie?

De volgende professionals nemen deel:

• Lisbeth Verharen - HAN lector Versterken van Sociale Kwaliteit en programmamanager zwaartepunt Sociaal - Fair Health
  • Clark Nowack - HAN docent-onderzoeker Ondernemer in Zorgtechnologie
  • Tjitske Boonstra - ParkinsonNet, projectleider Diversiteit en Inclusie
  • Nadia El Idrissi - Healthonomics, senior adviseur inclusieve zorg/gezondheidsverschillen
  • Gespreksleider Piet-Hein Peeters leidt het debat in goede banen.

Kom je ook? Meld je nu aan via dit aanmeldformulier.

Bekijk het programma

• 15.00 uur   Ontvangst

• 15.15 uur   Opening

• 15.30 uur   Inleiding door Lisbeth Verharen en Clark Nowack

• 16.00 uur   Film CC
    In deze korte sci-fi film wordt een AID (Artificially Intelligent Device) met de naam CC ingezet als kindermeisje, waarna zich een spannend verhaal ontvouwd.

• 16.15 uur   Debat

• 17.15 uur   Netwerkborrel

Foto opnames tijdens event

Bij dit event worden foto opnames gemaakt. Wanneer je aan dit evenement deelneemt, geef je de organisatie toestemming om beelden waar je op staat te gebruiken voor communicatiedoeleinden. Wanneer je niet wenst te worden vastgelegd, kan je dit aangeven bij de organisatie.

Snelle info

Datum en tijd