352535 Duurzaamheidscafé samenstelling tijdens InScience

InScience zet onderzoek in de spotlights via het medium film. Ook studenten, docent-onderzoekers en lectoren van de HAN dragen bij aan het festival. Ben jij erbij?

InScience is een wetenschappelijk filmfestival waar ook de HAN weer bij betrokken is. Deze speciale editie kijkt terug met films uit de afgelopen 7 edities van het filmfestival. De titel van deze editie is 'Amazing Discoveries'.  Dit jaar is er een filmprogramma inclusief talks in de zalen van LUX in Nijmegen.

Snelle info

Datum en tijd

Programma

Op 4 en 5 november vindt InScience Amazing Discoveries plaats, met de 7 meest indrukwekkende en memorabele films uit de geschiedenis van InScience. Van geestverruimende reizen in de interstellaire ruimte tot ethische uitdagingen in cryogene technologie, ontroerende portretten van legendarische wetenschappers en geanimeerde verkenningen van de filosofie – InScience heeft een reeks films en Talks in petto die je versteld laten staan.

Dit wil je zien

Mis dit niet!

Tijdens InScience zijn er enorm veel wetenschapsfilms en interessante talks te zien, sommige met HAN-studenten en -medewerkers. Wij zetten er alvast enkele voor je op een rij: