Masterclass Inclusie begint bij jezelf!

451182 Handen in een kring vormen samen een ster. metafoor voor inclusie

Een inclusieve werk- of leeromgeving waar alle studenten en medewerkers tot hun recht kunnen komen, maak je samen. In deze interactieve masterclass gaan we aan de slag hoe jij als collega of student hieraan kan bijdragen. Doe je ook mee?

Snelle info

Datum en tijd

Albertinum
Heijendaalseweg 121
Nijmegen

Voor wie is de masterclass interessant?

De masterclass ‘Inclusie begint bij jezelf!’ is voor HAN-medewerkers en studenten. De masterclass maakt deel uit van het project ‘Een inclusieve basis voor de toekomst’: waarin we werken aan onderwijs dat studenten opleidt om bij te dragen aan een inclusievere arbeidsmarkt. Tijdens de masterclass krijg je meer inzicht in wat inclusie voor jou en voor anderen betekent. Inclusie gaat namelijk niet over anderen, maar over jou!

Meld je aan voor de masterclass!

Wie geeft de masterclass?

De masterclass wordt gegeven door CNV Jongeren in samenwerking met ervaringsdeskundige HAN-studenten en medewerkers. CNV Jongeren is een organisatie met jarenlange ervaring in het bevorderen van een inclusieve arbeids- markt. CNV Jongeren staat voor een gelijkwaardige en rechtvaardige samen- leving waarin (jonge) mensen lekker kunnen studeren, werken en wonen.

7-10 november 2022

Week van Inclusie

Deze masterclass is onderdeel van de Week van Inclusie op de HAN. Kan iedereen mee doen aan de maatschappij op een manier die past? Wanneer wel en wanneer niet? Wat vind jij? Is de HAN inclusief? We organiseren de Week van Inclusie om samen het gesprek aan te gaan over inclusie. Want inclusie verdient onze aandacht! Doe en praat mee in deze week of bekijk de fotoexpositie Alles kan.

452722 Lars Leenders Week van Inclusie