Theaterlezing Gelijkwaardige Samenwerking in de jeugdhulp

67752962-0ce6-11ee-8709-02565807075b studenten op straat met kaartjes in hand

Wat verstaan we onder gelijkwaardig samenwerken? Waarom is dat zo belangrijk? De theaterlezing geef professionals werkzaam in jeugd- en hulpverlening reflectie: met een lach en een traan. Interactie met de zaal en verhalen die nog dagenlang blijven hangen.

Over de lezing

De theaterlezing is gebaseerd op de resultaten van het praktijkonderzoek ‘Jouw gezin mijn zorg?’ van het lectoraat Jeugd en Gezin van de Christelijke Hogeschool Ede. Tijdens de lezing vertolken twee actrices de stem van de ouder. Samen met de inleider vertellen ze wat ze nodig hebben om de samenwerking met gezinshuisouders en pleegouders te versterken. De lezing is onderdeel van de 4-daagse masterclass 'Gelijkwaardige Samenwerking'.

Informatie over de theaterlezing samengevat in een flyer
>> Naar de flyer

Aanmelden

Voor de theaterlezing zijn maximaal 150 plekken beschikbaar. Wees er tijdig bij.

>> aanmeldformulier

Meer informatie

Vanuit het project 'Zin hebben om samen te leren' wordt in het najaar een 4-daagse masterclass 'Gelijkwaardige Samenwerking' georganiseerd in combinatie met een theaterlezing. De lezing is  los van de masterclass te bezoeken.

>> Naar de website

Snelle info