Gastcollege iXperium Health

Brennan Spiegel te gast bij VR iXperience

109998 man met vr bril kijkt omhoog

Brennan Spiegel verzorgt bij iXperium Health een college over inzet van VR in de zorg. Ook licht hij toe hoe zijn team van de masteropleiding van Cedars-Sinai Health, University of California, Los Angeles, VR in het onderwijs gebruikt. Aansluitend kunnen deelnemers meedoen met de VR iXperience.

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Nijmegen
Kapittelweg 33
Nijmegen

Deelname
Kosteloos na Aanmelding

Inzet VR in opleidingen en praktijk

• 13:00 Inloop
  • 13:30 Welkom door dagvoorzitter Maurice Magnée, lector Innovatie in de Care en programmamanager iXperium Health, HAN
  • 13:35 Gastcollege Brennan Spiegel over VR -Engelstalig
  • 14:15 V&A met het publiek
  • 14:30 VR iXperience
    Alle deelnemers kunnen zelf VR ervaren en met elkaar in gesprek gaan: hoe kunnen we VR inzetten in het onderwijs of in de praktijk van onze opleidingen?
  • 16:00 Afsluiting

Over Brennan Spiegel

Brennan Spiegel is Director of Health Services Research for Cedars-Sinai Health System en Professor of Medicine and Public Health at University of California, Los Angeles (UCLA).

In combinatie met zijn bezoek en gastcollege bij iXperium Health is hij in Nederland te gast bij het congres VR4REHAB.