Collegetour voor studenten

Veerkracht, ownership en persoonlijk ondernemerschap

390610 CE event sprekers Ray Klaassens en Dai Carter

Op 11 mei geven Ray Klaassens en Dai Carter, bekend van de Nederlandse Special Forces, een collegetour over veerkracht, ownership en persoonlijk ondernemerschap. Speciaal voor studenten van de Academie Business en Communicatie. Een unieke kans, dus zorg dat je erbij bent!

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Nijmegen
Laan van Scheut 10
Nijmegen

Deelname

Laat je inspireren!

Ray Klaassens en Dai Carter geven je op een interactieve en inspirerende manier inzicht in veerkracht, ownership en persoonlijk ondernemerschap. Wat betekenen deze termen nou eigenlijk? En hoe kan je ze toepassen? Zo gaat persoonlijk ondernemerschap niet alleen over jouw business. Het gaat vooral over wie jij bent, wat je drijfveren zijn en hoe je ervoor kiest om tot actie over te gaan. Veerkracht en ownership zijn daarbij van doorslaggevend belang. Hoe mooi zou het zijn om te leren hoe je mentale kracht toe kunt passen in je eigen leven? Ray en Dai delen hun persoonlijke ervaringen en inzichten met je tijdens de collegtour. Maak gebruik van deze unieke kans en meld je aan!

• 17:30: Inloop
  • 18:00 - 18:15: Opening en welkom
  • 18:15 - 19:30: Ray Klaassens en Dai Carter
  • 19:30 - 20:00: Borrel
131731 Beeld van bovenaf in auditorium met volle zaal voor presentatie houten look

Sprekers

Ray Klaassens
Ray Klaassens heeft 22 jaar voor de Nederlandse overheid gewerkt, waarvan 8 jaar voor het Korps Commando Troepen (KCT) en 6 jaar voor de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD). Ray heeft deelgenomen aan acht internationale missies en operaties, waaronder IFOR, ISAF, Operation Enduring Freedom en een Non Combattant Evacuation Operation in Ivoorkust. In het bekende TV-programma heeft Ray een typische stijl van feedback, coaching en ‘spiegelen’ kunnen laten zien die door velen als inspirerend werd ervaren.

Dai Carter
Dai Carter diende 13 jaar bij Defensie. Eerst bij de Luchtmobiele Brigade en de laatste 10 jaar bij het Korps Commando Troepen, de Special Forces van de Landmacht. Hij volbracht meerdere complexe en risicovolle missies met een hoog politiek afbreukrisico. Dai heeft een diepe interesse in de psychologie en menselijk presteren. Hij gebruikt zijn ervaringen bij de Special Forces en combineert deze met zijn kennis over psychologie en mentale kracht om mensen en teams beter te leren presteren. Hij richt zich vooral op persoonlijk leiderschap en hoe elk individu invulling geeft aan zijn eigen leiderschapsstijl.

Aanmelden en contact

Heb je interesse en ben je student bij de Academie Business en Communicatie? Meld je dan aan en laat je inspireren!

Deelname aan de collegetour is gratis. Inloop vanaf 17:30 uur, start collegetour 18:00 uur in het auditorium aan de Laan van Scheut 10 in Nijmegen.

De collegetour wordt georganiseerd door de opleiding Commerciële Economie van de HAN. Heb je vragen of wil je meer informatie, stuur dan een mail naar Eric Oostdijk.

Telefoons internationaal