Laat je inspireren Masterclass Digitale Transformatie in de praktijk

81164 Man robot graphic

Digitale transformaties volgen elkaar snel op, terwijl de impact op mens en maatschappij lastig te voorspellen is. Vormen technologische ontwikkelingen als Artificial Intelligence (AI), robotisering of de Metaverse een bedreiging of kunnen ze ons juist ondersteunen?

Als je de krant open slaat, een online nieuwsbericht leest of door je LinkedIn timeline scrollt, iedereen heeft het erover; digitale transformatie. Wist je dat digitale transformatie niet alleen betrekking heeft op organisaties, maar op de gehele maatschappij? Onze manier van samenwerken en communiceren verandert door nieuwe technologische ontwikkelingen. We zijn steeds meer connected, altijd en overal. Wat betekent dit voor onze toekomst?

In deze gratis Masterclass nemen Marco Derksen en Anouk Beeren je mee in wat digitale transformatie betekent in de praktijk.

Marco Derksen is oprichter van strategisch adviesbureau Upstream, eigenaar van het toonaangevende marketingblog Marketingfacts en heeft 25 jaar ervaring op het gebied van digitale media.
Anouk Beeren is sinds 2019 Directeur Cross channel bij Intergamma. Daarvoor werkte ze 10 jaar in de Food als directeur e-commerce & marketing. Bij Bidfood (voorheen Deli XL) heeft zij een leidende rol gespeeld in de digitale transformatie, wat tot het winnen van de Digital transformer award heeft geleid en een runner up-positie als Marketeer of the Year.

Het belooft een inspirerende sessie te worden met talloze praktijkvoorbeelden en ervaringsverhalen.

Programma*

16.30 – 17.30 uur   Ontvangst met lichte maaltijd

17.30 – 18.15 uur   Digitale Transformatie in de praktijk (Marco Derksen)

18.15 – 19.15 uur   Digitale Transformatie bij Intergamma (Anouk Beeren)

19.15 – 19:45 uur   Panelgesprek met alumni van Digital Business Transformation

19:45 - 19:50 uur   Afsluiting door Tzveta Hristova

Vanaf 19.50 uur     Afsluitende borrel

*Het programma is onder voorbehoud van de geldende COVID-19-maatregelen.

COVID-19 update

In welke vorm vindt de Masterclass Digitale Transformatie in de praktijk plaats?

Gezien de wisselende maatregelen rondom COVID-19 vinden jullie op deze plek de meest up-to-date informatie met betrekking tot de Masterclass Digitale Transformatie in de praktijk. Deelnemers die al aangemeld zijn zullen ook altijd via de mail nog een update ontvangen indien er wijzigingen zijn.

De Masterclass vindt fysiek plaats. Onder de huidige maatregelen zal dit in het Auditorium (A3.01) op de Ruitenberglaan 31 te Arnhem zijn. Binnen de onderwijsgebouwen van de HAN wordt er niet gescreend op QR code. Het dragen van een mondkapje op de HAN is verplicht als je door de gebouwen loopt.

We houden jullie op de hoogte!

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 31
Arnhem

Expert in digitale transformaties

Marco Derksen

Marco Derksen is oprichter/partner van Marketingfacts en strategisch adviesbureau Upstream met ruim 25 jaar ervaring op het gebied van digitale technologie, innovatie en media. Hij inspireert, adviseert en begeleidt organisaties in de verandering naar de digitale netwerksamenleving.Vanuit Upstream heeft Marco de afgelopen jaren diverse initiatieven gelanceerd. Naast platformen als Marketingfacts, Arnhem Direct, Foodlog, SportNext en TravelNext is hij recentelijk gestart met Dagstage.nl.

Sinds 2013 is hij als kerndocent betrokken bij diverse post-hbo en post-academische opleidingen op het gebied van leiderschap bij digitale transformatie (oa. HAN en AOG School of Management). Marco is in 2008 onderscheiden met de Coq d’Honneur, een prijs die jaarlijks wordt uitgereikt door de communicatiebranche aan personen die zich zeer verdienstelijk hebben gemaakt voor het marketingcommunicatievak.

Telefoons internationaal
Meer weten over digitale transformaties?

Volg de post-hbo Digital Business Transformation

Met deze post-hbo opleiding leiden we je op in het aansturen van digitale transformaties. Je leert strategische keuzes te maken en digitale trends te herkennen die voor jouw organisatie belangrijk zijn. Je doet actuele kennis en inzichten op het gebied van technologische ontwikkelingen op. We praten niet alleen over transformaties, we gaan er ook nadrukkelijk mee aan de slag. Je leert mensen in jouw organisatie mee te nemen in een digitale transformatie. De verbinding tussen theorie en praktijk levert direct meerwaarde op. Voor jou én de organisatie waar je werkt.

307126 Een afbeelding over digitale transformatie.