Vier onze tiende editie International Week Health & Social Studies 2022

dbcad0a2-0cee-11ee-b317-02565807075b International Week Health and Social Studies. horizontaal

Dit jaren vieren de we 10de editie van de 'International Week Health & Social Studies' van 2 tot en met 4 februari 2022. Het thema is "Celebrate". Tijdens deze week delen (gast)docenten en studenten hun internationale ervaringen en kennis op het gebied van zorg en welzijn. Ben jij erbij?

Snelle info

Datum en tijd

Locatie

Veel maatschappelijke vraagstukken houden niet op bij de grenzen. Daarom organiseren de sociale- en zorgopleidingen van de HAN deze internationale week. De activiteiten zijn bedoeld voor de meer dan 2000 tweedejaars studenten en docenten van de opleidingen:

• Social Work
  • Pedagogiek
  • Vaktherapie
  • Ergotherapie
  • Verpleegkunde
  • Medische Hulpverlening
Leiderschap, mensenrechten, vooroordelen en meer

Volg het online programma

Bij het algemene, online programma is iedereen welkom, ook jij! Belangrijke thema’s zoals leiderschap, polarisatie, eenzaamheid, kinderrechten, seriemoordenaars, duurzaamheid, kunst, persoonlijkheidsstoornissen en vooroordelen worden aangesneden. Kom bijvoorbeeld naar de lezing van professor Diederik Gommers, community builder Sander de Kramer of documentairemaker Els van Driel! Bekijk het hele programma op han.nl/internationalweekhss. De voertaal van deze week is Engels.

324e1928-0cf6-11ee-847e-02565807075b Spreker op de International Week Health and Social Studies 2022
De vorige editie in beeld

Aftermovie 2021

Follow us on social media