339539 Logo FuckUp Nights Nijmegen

Op 5 april organiseren wij een Fuckup Night in Nijmegen. Fuckup Nights zijn populair over de hele wereld en zijn bedoeld om de grootste missers van ervaren ondernemers en bestuurders te laten zien. Kom naar Fuckup Night en leer van hun fouten!

Fuckup Night in Nijmegen

Op 16 november organiseren wij een Fuckup Night in Nijmegen. Fuckup Nights zijn populair over de hele wereld en zijn bedoeld om de grootste missers van ervaren ondernemers en bestuurders te laten zien. Kom naar Fuckup Night en leer van hun fouten!

We organiseren alweer de 7e editie van FuckUp Night. Het wordt een avond waar succesvolle ondernemers en andere grote namen in Nijmegen hun grootste blunders delen. Studenten en student-ondernemers zijn er om maar één ding te realiseren, fouten maken in je carrière is wat je helpt te leren.

De huidige samenleving legt een ongelooflijke druk op (jong) volwassenen om te presteren. Zowel de samenleving als het individu creëren een situatie waarin iedereen wil laten zien dat ze perfect zijn, iets dat onmogelijk te bereiken is. Wat mensen meestal vergeten, is dat de basis van succes het maken van fouten is. Iedereen maakt wel eens een fout in zijn carrière, zelfs zeer gemotiveerde mensen als Hubert Bruls en Han van Krieken en ondernemers als Jorg Rijkschroeff en Judith van Dam.

We vinden dat het tijd is om de verhalen van enkele van deze fouten te delen om jullie te laten zien dat het maken van fouten niet alleen menselijk is, maar vooral zeer noodzakelijk om te slagen.

Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (Centrum voor Ondernemerschap), StartUp Nijmegen en Radboud Universiteit en Radboudumc (Mercator Launch & Studentenwelzijn) werken samen om jou op 5 april een boeiend programma te bieden!

Het programma ziet er als volgt uit:

18:30 – 19:00 Walk in
19:00 – 19:05 Welkom door Joost Broeren
19:05 – 19:25  Judith van Dam, CEO van HomEvap
19:30 – 19:50 Jorg Rijkschroeff, Oprichter Sit & Heat
19:55 – 20:15  Hubert BrulsBurgemeester van Nijmegen
20:15 – 20:35  Han van Krieken, Rector Magnificus van de Radboud Universiteit
20.35 – 23.00 Netwerkborrel in het Cultuurcafé

Locatie:
Collegezalencomplex (CC1), Mercatorpad 1 op de Campus van de Radboud Universiteit in Nijmegen

Wil jij ook in deze zaal zitten?
Schrijf je in via deze link: VUKUP NIGHT Tickets, di, 5 april 2022 om 19:00 | Eventbrite

Snelle info

Datum en tijd