Projecten
Lectoraat Eigentijds Beoordelen en Beslissen
Formatief evalueren als brug tussen onderwijs en leren
Steeds meer scholen en leraren willen toetsing en beoordeling van leerlingen zo inzetten dat het het leren stimuleert. Niet alleen als afsluiting van een leerproces. Die formatieve aanpak blijkt in de praktijk nog best lastig.
Lectoraat Eigentijds Beoordelen en Beslissen
De Toetsing Getoetst
De kwaliteit van toetsing binnen je opleiding analyseren, verbeteren en borgen? Zet dan de methode De Toetsing Getoetst in, ontwikkeld door de HAN en Zuyd Hogeschool. De methodiek is toepasbaar binnen het hbo én universitair onderwijs.
Lectoraat Eigentijds Beoordelen en Beslissen
Netwerk Toetsbekwaamheid h(b)o
Hogescholen en universiteiten bundelen hun krachten in het Netwerk Toetsbekwaamheid h(b)o. Meer deelnemers uit hoger onderwijs zijn altijd welkom. Wil je eerst eens de proef op de som nemen? Kom naar een netwerk- of kennisdelingsbijeenkomst.