Andere inzetvormen

Niet in vaste dienst bij de HAN? Dat kan! Op deze pagina vind je meer informatie over de verschillende manieren waarop. Als zzp'er, flex'er of simulant.


Als freelancer

De HAN werkt regelmatig met freelancers. Denk aan projecten waarvoor we in een bepaalde periode versterking nodig hebben. Of aan specifieke experts uit het werkveld. 

Voorwaarden

Het inzetten van zzp’ers is door de overheid aan strikte voorwaarden gebonden. Uitgangspunt is dat de inzet van een zzp’er niet de schijn mag hebben van een verkapt dienstverband met de HAN. Een zzp’er zetten we in als er sprake is van een éénmalige klus die niet gedaan kan worden door een medewerker van de HAN. Daarnaast mag er geen sprake zijn van gezagsverhouding met iemand van de HAN. 

Als freelancer kun je wel via HANflex aan de slag. Voorwaarde is dat de opdracht in totaal niet meer dan 96 uur per kalenderjaar omvat.   

Meer informatie

Voor meer informatie over de inzet als freelancer binnen de HAN kun je rechtstreeks contact opnemen met de afdeling van jouw vakgebied.

Via HANflex

Werk je voor de HAN, maar ben je niet in vaste dienst?  Dan hanteren we een aantal spelregels rondom het uitbetalen van je salaris.

Op de website HANflex vind je algemene informatie over HANflex, arbo-informatie en alle regels, formulieren en brochures die te maken hebben met je uitbetaling.

Deze informatie is bedoeld voor: 

  • ondernemers 
  • HANflex-medewerkers 
  • opdrachtgevers 

Als simulant

Vind je het leuk om een bijdrage te leveren aan het leerproces van onze studenten? Dan kun je je aanmelden als simulant. Een simulant ondersteunt de student bij het aanleren van beroepsvaardigheden door de rol te spelen van cliënt of patiënt in beroepsgerelateerde situaties. Denk aan beroepen als verpleegkundige, diëtist, fysiotherapeut, ergotherapeut, logopedist, maatschappelijk werker, pedagogisch werker of creatief therapeut. 

Wat ga je doen als simulant?  

  • Gesprekken voeren en handelingen ondergaan in beroepsgerelateerde situaties; jouw rol is die van simulatie-cliënt of -patiënt. 
  • Je inleven in een rol. 
  • Studenten stimuleren om gerichte leervragen te stellen.  
  • Feedback geven; dit doe je volgens de richtlijnen en naar aanleiding van je eigen ervaringen tijdens het contact met de student. 

Meer weten of meteen aanmelden? 

Stuur een e-mail naar:
E coordinatie.simulatiecontacten@han.nl 

Stel je vraag

Heb je een vraag over een vacature? Neem contact op met de persoon die we noemen in de vacaturetekst.
Een algemene vraag over werken bij de HAN? De Resourcedesk helpt je graag verder.

Openingstijden

Werkdagen: 09:00 tot 16.30 uur

Liever bellen?

Bellen: 026 - 369 10 16