HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Start arbeidsmarktonderzoek toekomst master Fysiotherapie

Hoe ga je om met de maatschappelijke opgaven waarmee de master fysiotherapeut aan de slag moet? Om de toekomstige vraag naar master fysiotherapeuten in kaart te brengen, gaat 10 oktober een onafhankelijk arbeidsmarktonderzoek van start.

HAN Redactie
10 oktober 2022
32991 student hangt in touwen en lacht

Toekomst Musculoskeletaal Fysiotherapeut

De Master Musculoskeletale Revalidatie (MMR) aan de HAN organiseerde op 8 juni een debat over de toekomst van musculoskeletale revalidatie ter ere van het 10-jarig bestaan van de opleiding. Oud- studenten, studenten, docenten en collega's spraken met elkaar over de ontwikkelingen van de afgelopen jaren en hoe de musculoskeletaal fysiotherapeut van de toekomst eruit zou kunnen zien.

HAN Redactie
09 juni 2022
414140 nieuwsbericht debat toekomst mmr dat op 8 juni plaatsvond.

Jesse Achten genomineerd voor ENPHE awards

Jesse Achten is onlangs vierde geworden bij de uitreiking van de internationale ENPHE award tijdens een online congres op 16 oktober. Het is een jaarlijkse prijs die wordt toegekend aan bachelor- en masterstudenten die een uitstekende thesis hebben geschreven op het gebied van fysiotherapie.

Carlijn Brinkman-Schulte
26 oktober 2021
a71d0e64-0cf4-11ee-ba67-02565807075b nieuwsbericht over nominatie jesse achten voor de enphe award

Technologie in musculoskeletale revalidatie

Op 14 april heeft het online symposium ‘Technologie in musculoskeletale revalidatie’ plaatsgevonden met ruim 50 belangstellenden. Eens per twee jaar wordt een symposium georganiseerd om de binding tussen oud-studenten, studenten, docenten, stagebegeleiders en onderzoekers te versterken.

Carlijn Brinkman-Schulte
20 april 2021