Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Lectoraat Vaktherapie in de Gezondheidszorg

Werkingsmechanismen en interventies van vaktherapie in de forensische zorg

Wat zijn de resultaten van het project ‘Werkingsmechanismen en Interventies van Vaktherapie in de Forensische Zorg’ tot nu toe? En hoe gaan we verder? Die vragen stonden centraal bij het invitational conference op 18 april.

26 april 2024
publiek en Suzanne Haeijen tijdens invitational conference KFZ 18 april 2024 HAN Nijmegen

Van veronderstellen naar onderbouwen

Op woensdag 22 november markeerden HAN University of Applied Sciences en GGNet, zorginstelling voor geestelijke gezondheidszorg, een belangrijk moment. Per dit studiejaar wordt het HAN Bijzonder Lectoraat Vaktherapie bij Persoonlijkheidsstoornissen namelijk voortgezet als regulier Lectoraat Vaktherapie in de Gezondheidszorg.

23 november 2023
Christine de Vries en Joachan Huijser onderteken de overeenkomst tussen de HAN en GGNet.

Als muziek in je oren

HAN University of Applied Sciences en Opella hebben op donderdag 2 november een samenwerkingsovereenkomst ondertekend. Het lectoraat Vaktherapie in de Gezondheidszorg van de HAN en Opella gaan gezamenlijk onderzoeken hoe muziektherapie kan bijdragen in de zorg aan jonge thuiswonende zorgvragers met dementie. De analyse maakt onderdeel uit van een groter onderzoek naar het inzetten van biofeedback bij vaktherapie.

03 november 2023
André Kok, Suzanne Haeijen en Hetty Cornelissen ondertekenen de samenwerking.

Start Lectoraat Vaktherapie in de Gezondheidszorg

Vanaf 1 september 2023 wordt het Bijzonder Lectoraat Vaktherapie bij Persoonlijkheidsstoornissen gecontinueerd onder de naam Lectoraat Vaktherapie in de Gezondheidszorg.

05 september 2023
Bijzonder lectoraat Vaktherapie bij Persoonlijkheidsstoornissen