HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Lectoraat Biodiscovery

Christien Lokman: "Trots vind ik een lastig woord"

Na precies 20 jaar verlaat Christien Lokman de HAN. Ze zette de master Molecular Life Sciences op en stond aan de wieg van het HAN Biocentre. Ook werd ze lector, trok eigenhandig het zwaartepunt Schoon - SEE naar een hoger plan én is medeverantwoordelijk voor de realisatie van Connectr Energy Innovation.

HAN Redactie
11 april 2023
917a1004-0cfc-11ee-90de-02565807075b Lector SEECE en medewerker HAN BioCentre Christien Lokman
Lectoraat Biodiscovery

Waterstof & Mobiliteit: toekomst met waterstof als het nieuwe normaal?

Transport is één van de grootste boosdoeners als het op CO2-uitstoot aankomt. Hoog tijd dus dat de mogelijkheden die waterstof biedt beter benut worden. Met het project Waterstof en Mobiliteit, dat 13 juni tijdens het SEE-café officieel van start is gegaan, werkt de HAN samen met studenten en het bedrijfsleven aan een CO2-vrije toekomst.

HAN Redactie
13 juni 2019