Artikelen
Wat betekent betaalbaar en gezond eigenlijk?
Mathilde Mekenkamp is docent Onderzoek bij de opleiding Food & Business van de Academie Business en Communicatie. Daarnaast is ze ambassadeur Sociaal - Fair Health. Over het antwoord op de vraag wat haar drijft hoeft ze niet lang na te denken.
Nanda Olde
Wie zijn de onderzoekers van de HAN? In deze editie: Nanda Olde, docent-onderzoeker bij het Lectoraat Human Communication Development van de Academie Business en Communicatie.
Als je als sales- en accountmanager geen meerwaarde kunt bieden, ben je inwisselbaar
“Om een goede relatiebeheerder te worden, moet je je klanten heel goed kennen. Als ik de branche waar mijn klant zich in bevindt niet goed begrijp, kan ik hen geen meerwaarde bieden”, zegt Jasmijn Kramer, Keyaccountmanager bij MarketingKarwei.
Ondernemen met het oog voor de ander en elders
Het narratief rondom ondernemerschap is aan het veranderen: Ondernemerschap als onderdeel van de oplossing, niet alleen van het probleem. Tijdens zijn intreerede op 17 november schetste lector Kansrijk Ondernemen Thomas Lans zijn visie op ondernemerschap; welke bijdrage kan het lectoraat leveren?
HAN-alumnus wint Young Talent Award
Imke Gommans, manager Projectbegeleiding bij ProRail en HAN-alumnus Ondernemerschap en Retail Management (2016), heeft onlangs op het evenement van Stichting Topvrouw van het Jaar de Young Talent Award gewonnen. Wij zijn trots op deze mooie prestatie!
Wattsun begint waar het elektriciteitsnet stopt
Koen Olieslagers en Bart Hendriks leerden elkaar kennen tijdens hun studie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Koen studeerde Industrieel Product Ontwerpen, Bart Commerciële Economie. Samen zetten ze begin 2016 het bedrijf Wattsun pop-up power op. Het begin van een avontuur.