Onthulling 15e zuinige voertuig HAN Hydromotive

Studenten HAN Hydromotive werken aan hun zuinige stadsauto

Met heel veel inzet van de HAN Hydromotive studenten is het hen gelukt om de nieuwste versie van hun superzuinige stadsauto in de beste staat te krijgen voor de Shell Eco-marathon! Hieraan is op woensdag 15 mei een onthullingsevent gekoppeld, waarvoor je van harte welkom bent!

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 29
Arnhem

Graag nodigen we ook sponsoren uit om bij dit onthullingsmoment aanwezig te zijn, als dank voor hun voordurende steun en betrokkenheid. Ook met hen willen de studenten van HAN Hydromotive het uiteindelijke eindproduct, een nieuwe zuinige stadsauto, graag delen.

• 15.00 - 15.25 uur: Ontvangst op Ruitenberglaan 29
  • 15.30 - 16.30 uur: Presentatie door studententeam HAN Hydromotive over de nieuwe HM 15 (locatie: Ruitenberglaan 31 in H3.04)
  • 16.30 - 16.45 uur: Onthullingsmoment HM 15 (Buiten op het Campusplein van de HAN in Arnhem)
  • 16.45 - 18.00 uur: Borrel (locatie: Lokaal'99, studentencafé HAN Campus Arnhem)

Meld je aan om dit event mee te maken!