Walk of change: voeding in de kijker

528360 Header symposium opleiding Voeding en Dietetiek

Het team van de afstudeerfase van de Opleiding Voeding en Diëtetiek nodigt je uit voor de walk of change-voeding in de kijker als afsluiting van het studiejaar 2022-2023. Kom je ook kennis opdoen, netwerken en meestemmen bij de publieksprijs voor de meest impactvolle projectgroep?

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Nijmegen
Kapittelweg 33
Nijmegen

Deelname
gratis

Voor wie?

• Studenten Voeding en Diëtetiek
  • Collega's Voeding en Diëtetiek
  • Relaties uit het werkveld
  • Introducé van student

Programma

Tijdens de walk of change - voeding in de kijker delen we de opbrengsten van onze DIO’s en lichten zij een aantal mooie voorbeelden toe. Het publiek mag bovendien stemmen op de projectgroep of opdracht met de meeste impact. We starten in de ochtend met als gastspreker: Ricky Frissen – coach en diëtist met focus op eetgedrag.

08:30     Inloop
09:00     Opening
09:15     Gastspreker
10:30     Walk of change
12:00     Walking lunch
12:30     Prijsuitreiking

Bereikbaarheid

Auto
Je kunt parkeren in de parkeergarage van Kapittelweg 35 in Nijmegen. Mocht de slagboom dicht zijn, dan kunt je je melden via de intercom om toegang te krijgen tot het parkeerterrein. Vanaf Kapittelweg 35 is het slechts enkele minuten lopen naar Kapittelweg 33.

Openbaar vervoer
Kapittelweg 33 ligt op loopafstand van het treinstation Nijmegen Heyendaal. Plan je reis met het openbaar vervoer via 9292.nl.

draw-cta-title