Opening Studiejaar 2023-2024 en HAN Parade

537092 NIeuwsbericht over de Opening Studiejaar en HAN Parade

Op donderdag 24 augustus starten we het nieuwe studiejaar met de Opening van het Studiejaar 2023-2024, de uitreiking van de HAN Prijzen en de HAN Parade.

Snelle info

Datum en tijd

Stevenskerk
Sint Stevenskerkhof 62
Nijmegen

Deelname

• 15.30 uur Ontvangst/inloop
  • 16.00 uur Welkom
  • 16.05 uur Openingsrede door Rob Verhofstad
  • 16.25 uur Keynote door Jet Bussemaker
  • 16.45 uur Rob Verhofstad in gesprek met studenten/alumni
  • 17.05 uur Uitreiking HAN Prijzen door Bridget Kievits
  • 17.30 uur Start borrel en HAN Parade
537773 Nieuwsbericht programma Opening Studiejaar en HAN Parade

Laat je licht schijnen op een Leven Lang Ontwikkelen

Verandering in beroepen en maatschappij volgen elkaar steeds sneller op. De wensen en behoeften van werkgevers en professionals op het gebied van een Leven Lang Ontwikkelen veranderen mee. Samen kijken we naar wat die wensen en behoeften zijn, naar hoe we bij kunnen dragen aan een sterke regio en wat daarvoor nodig is. Dat kan gaan over het opleidings- en professionaliseringsaanbod, maar ook over de plek waar dat wordt aangeboden door bijvoorbeeld een verschuiving van onze campusgrenzen naar de regio. Zo blijven we het verschil maken voor professionals, de beroepspraktijk én onze regio.

Opening

Na een warm welkom neemt onze collegevoorzitter Rob Verhofstad je in zijn openingsrede mee in het belang van een Leven Lang Ontwikkelen, de regio als campus en de rol en ambities van de HAN hierin.

Daarna is het woord aan onze gastspreker Jet Bussemaker, voorzitter van de Raad van de Volksgezondheid & Samenleving, hoogleraar Wetenschap, beleid en maatschappelijke impact in Leiden en oud-minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen. Zij geeft ons haar perspectief op het thema.

Vervolgens spreekt Yvonne de Haan met een aantal studenten en alumni over wat hen drijft. Hoe zijn ze gekomen waar ze nu staan? Hoe geven zij vorm aan hun professionalisering, nu en in de toekomst? Hebben ze adviezen of tips?

Uitreiking HAN Prijzen

Na dit moment van inspiratie hebben we aandacht voor de changemakers van de HAN. Wie van onze genomineerde studenten en medewerkers zijn de winnaars? Dat horen we tijdens de uitreiking van de HAN Prijzen 2023 door Bridget Kievits.

Borrel en HAN Parade

Aansluitend ontmoeten we elkaar tijdens de borrel en de HAN Parade. Een festival in de bijzondere verlichte sfeer van de Stevenskerk. Laat je verrassen met creatieve voorstellingen die gaan over de HAN, biecht je droom op of voer een gesprek in hoge sferen. Zoals altijd zorgen we weer voor heerlijke hapjes en drankjes.

Programma HAN Parade

Stevenskerk Nijmegen

Locatie en bereikbaarheid

Dit jaar vinden de Opening Studiejaar en de HAN Parade plaats in de Stevenskerk. In Nijmegen al 750 jaar het hart van de stad. De verhalen van de Stevenskerk vind je niet alleen in het gebouw zelf. Ook de beelden, ramen, muurschilderingen en kroonluchters met nog steeds échte kaarsen vertellen de geschiedenis van bijna 8 eeuwen Nijmegen.

We adviseren om met de fiets of het OV te komen. Kom je met de auto? Vanaf parkeergarage Kelfkensbos loop je in 7 minuten naar de Stevenskerk.

537762 Nieuwsbericht Opening Studiejaar en HAN Parade in Stevenskerk Nijmegen