30 mei 12-18u campus Arnhem Het HAN Deelfest: het verhaal achter samen de toekomst vieren

44094 Twee meiden in HAN Intro festivalsfeer
  • Slim
  • Schoon
  • Sociaal
  • Slim
  • Schoon
  • Sociaal

Met warme zonnestralen op je gezicht genieten van de beste deuntjes terwijl je met een verfrissende cocktail in de hand het begin van de zomer viert. Dit is precies de sfeer die de HAN Green Office op het aankomende zomerevent wil creëren.We hopen jou er ook te zien!

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 31
Arnhem

Deelname
Toegang is gratis

Op 30 mei tovert de HAN Green Office het centrale plein op HAN-campus in Arnhem om tot een waar festivalterrein. Met lekkere deuntjes, verfrissende drankjes en leuke activiteiten wordt gezamenlijk de zomer ingeluid. Hiervoor is het einde van het collegejaar de ideale gelegenheid.

Deze editie staan deeleconomie en circulaire economie centraal op het Deelfest – zoals het evenement heet. Op het Deelfest kun je als student en medewerker over deze onderwerpen kennis opdoen, terwijl je samen de toekomst en de aankomende zomer viert.

Live muziek wekt het zomerse gevoel op. Het plein wordt gevuld met een grote diversiteit aan stands, een gezellig kleding party, verschillende sportactiviteiten, een bar met verfrissende cocktails en heerlijke hapjes en vooral studenten. Gedurende de dag worden er verschillende workshops georganiseerd en kun jij zelfs al ervaren hoe het is om deel te nemen aan de deeleconomie. Om je aan de drukte te kunnen onttrekken, wordt er een lounge area ingericht waar je kan genieten van de zon en muziek zonder midden in het feestgedruis te staan.

Zin om samen het einde van het schooljaar en de start van de zomer te vieren? 30 mei van 12:00 – 18:00 op het plein bij Lokaal 99 (Ruitenberglaan 31) op de HAN-campus in Arnhem.

Meer informatie is te vinden op www.instagram.com/han.deelfest

Mooie kringloopgelukjes gescoord!