Futureproof Learning and Development in Organisations 20 jaar!

Studenten van Learning and Development in Organisations buiten in de zon

De opleiding Learning and Development (eerder Opleidingskunde) bestaat 20 jaar. Dat willen we samen gaan vieren op met een feestelijk programma. Ben je er ook bij?

Snelle info

Datum en tijd

Locatie
HAN Campus Nijmegen
Laan van Scheut 10
Nijmegen

Learning and Development in Organisations 20 jaar!

Programma Futureproof

• 14.00    Inloop
  • 14.45    Beeldende en muzikale opening
  • 15.00    Ontketende toekomst: “Zelfs als jij niet geïnteresseerd bent in de toekomst, is de toekomst geïnteresseerd in jou”

Spreker Ruud Veltenaar neemt ons tijdens zijn unieke inspiriment mee op expeditie naar de
ontketende toekomst. Waar liggen de kansen die we nu niet zien, laat staan benutten? Hoe kunnen we van betekenis zijn? Welke bijdrage leveren L&D professionals binnen het tijdperk van transitie?

• 15.45    Pauze, Taartje en op pad naar de proeverijen
  • 16.15    Proeverijen: interactieve sessies met o.a. workshops, rondetafelgesprekken,‘pitchlane’ afstudeerwerken en kennissessies.
  • 17.30    Diner en ontmoeting: samen genieten van een heerlijke maaltijd en gesprekken met vakgenoten. Onderweg de mogelijkheid om vragen en vergezichten uit te wisselen. Ook kan je op de beursvloer allerlei activiteiten uitproberen.

18.45    Naar het Auditorium

19.00    Feestelijke en creatieve afsluiting: “Zo heb ik de toekomst nog niet eerder gezien”.

19.30    Borrel en met nieuwe vergezichten en contacten naar huis.

Workshops bij Learning and Development in Organisations

Over de proeverijen

Het programma op 23 mei 2023 is een proeverij waar je zelf het hoofdgerecht kunt kiezen. We nodigen je uit om toekomstige ontwikkelingen buiten en binnen ons vakgebied te ontdekken en samen te bespreken. Vragen die aan bod komen zijn:

• Hoe kijk jij naar de ontwikkelingen in de wereld?
  • Welke toekomstige ontwikkelingen hebben invloed op ons vak?
  • Wat voor een effect heeft dit op ons vakgebied?
  • Hoe speel je daar als L&D professional op in?
  • Wat betekent dit voor je eigen werk en welke keuzes maak je?

Genoeg te ontdekken en met elkaar te bespreken. Je kiest op de dag zelf uit van welke proeverij je wilt genieten. Neem op tijd je kaartje, want vol = vol.

We hebben naast een keuzemenu ook de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten. Je kunt in gesprek met een aantal organisaties uit ons netwerk. Ook is er de mogelijkheid om met recent afgestudeerde L&D professionals in gesprek te gaan over het oplossen van actuele en toekomstige vraagstukken. We hebben een aantal leuke prijzen en veel activiteiten die je uitnodigen verder te kijken dan vandaag.

Voor wie?

We nodigen organisaties, studenten, alumni en collega's van harte uit deel te nemen aan dit feestelijke event.
Tijdens dit evenement zal er gefilmd en gefotografeerd worden. Als je niet herkenbaar in beeld wil komen, kun je dit ter plekke aangeven.

Inschrijving geopend

Meld je aan

Is jouw interesse gewekt? Schrijf je dan hier in.
Voor studenten is deelname gratis, voor alumni vragen wij €100,-  bijdrage voor de kosten. Als de betaling binnen is, dan is de inschrijving definitief.

Let op! Er is een maximaal aantal plaatsen beschikbaar.

e4ffdd08-0cf7-11ee-a5c5-02565807075b Learning and Development in Organisations voltijd, docent en studenten aan het werk

Presentaties

De proeverijen

Lees meer over de verschillende proeverijen en interactieve sessies. Laat je inspireren.

Bereikbaarheid

Locatie

Je kunt de locatie HAN Laan van Scheut 10 in Nijmegen zowel met de auto als met het openbaar vervoer bereiken. Bekijk het plattegrondje van de locatie Laan van Scheut 10. Let op! Het is vaak druk in de parkeergarages.

Het beste is om met het openbaar vervoer te komen. Als dit niet lukt kun je vooraf alternatieve parkeermogelijkheden bekijken. Je kunt ook parkeren in de gebouwen aan de Kapittelweg 33 en 35. Vanaf deze locaties is het 10 minuten lopen naar de Laan van Scheut 10.

Voor een kijkje in het gebouw zie: HAN Nijmegen | Laan van Scheut 10 - YouTube

32703 nijmegen-campus

Learning and Development in Organisations op Linkedin

Volg Learning and Development in Organisations op Linkedin en blijf op de hoogte van trends en ontwikkelingen binnen ons werkveld. Zo blijven we in verbinding met elkaar!

Linkedin icoon