Viering van 4 jaar MBO Onderzoekswerkplaats gepersonaliseerd leren met ict

5fdd5d4a-0cf6-11ee-9b0f-02565807075b Meisje blaast confetti weg

Graag nodigen we je uit voor de viering van 4 jaar MBO Onderzoekswerkplaats gepersonaliseerd leren met ict! Tijdens deze feestelijke bijeenkomst in Nijmegen presenteren de partners resultaten van de samenwerking.

12:30 Ontvangst en keuze workshops
13:00 Opening
13:15 Keynote Jeroen van Mierlo (Ministerie van OCW)
13:45 Workshopronde 1
14:45 Workshopronde 2
15:45 Panel: belangrijkste lessen MBO OWPICT
16:15 Informatiemarkt en borrel
17:30 Afsluiting

Workshops

Er is keuze uit meer dan 10 interactieve workshops over de resultaten van de Onderzoekswerkplaats met inzichten die je zelf kunt toepassen in je dagelijkse praktijk! Tijdens deze proeverijen leer je hoe je studenten meer eigenaar kan laten worden van hun leerproces en hoe je ze optimaal ontwikkelkansen kan bieden. Jouw eigen kennis en ervaringen zijn voor ons belangrijk voor de doorontwikkeling van deze producten!

Een greep uit de onderwerpen:

• Zelfregulatie blended leren
  • Designteams Programmatisch toetsen
  • Interactieve 360 graden video’s
  • Aan de slag met de monitor leren en lesgeven met ict
  • Personal branding
  • Designteams niet-aangeboren hersenletsel
  • LOB-spel: SummPro
  • Inzet van drones
  • Software voor zelfregulerende vaardigheden
  • Crash course Gamification

Doelgroep

Docenten uit het mbo en hbo, lerarenopleiders (niet alleen HAN maar ook van andere opleidingen, bachelor en master), adviseurs en ondersteuners die betrokken zijn bij mbo en of lerarenopleidingen, onderzoekers op het gebied van leren met ict. Studenten (van lerarenopleidingen en andere geïnteresseerde studenten) uiteraard ook.

Aanmelden

Meld je aan voor de viering 4 jaar MBO Ondezoekswerkplaats gepersonaliseerd leren met ict.

Meer informatie

In de MBO Onderzoekswerkplaats gepersonaliseerd leren met ict werken het Mediacollege Amsterdam, Rijn IJssel, het Graafschap College, het Summa College, Koning Willem I College (ROC de Leijgraaf), het iXperium, het practoraat Effectieve Didactiek, het practoraat Mediawijsheid, Tilburg University en IVA Onderwijs/Stichting Etre et Avoir samen aan het vormgeven van gepersonaliseerd leren met ict. De MBO Onderzoekswerkplaats gepersonaliseerd leren met ict wordt medegefinancierd door het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO).

Snelle info

Datum en tijd