Nijmegen, Groenewoudseweg 1, torentje, vlag, wit, ingang, vooraanzicht, bord, signing, branding, huisstijl

Van 22 tot 25 november is de HAN host van de jaarlijkse EAPRIL-conferentie. Op deze pagina vind je meer informatie over de conferentie, het indienen van submissions, aanmeldinformatie en contactgegevens.

Snelle info

Datum en tijd

HAN
Groenewoudseweg 1
Nijmegen

Deelname

From formal Education to continuous learning

Met trots laten we je weten dat de HAN host is van de jaarlijkse EAPRIL-conferentie van 22 tot en met 25 november 2022.

De European Organisation for Practitioner Research in Improving and Learning (EAPRIL) focust op onderzoek dat in de praktijk en door mensen uit de (onderwijs)praktijk wordt uitgevoerd op het gebied van leren en innovatie. Binnen alle academies van de HAN wordt gewerkt aan up-to-date onderwijs voor onze studenten. Daarom is deze conferentie interessant voor iedereen die betrokken is bij (praktijk)onderzoek op het gebied van innovatie en leren; van primair onderwijs tot HRM, van internationale opleidingroutes tot flexibele deeltijdstudies.

Het hoofdthema dat door de HAN en EAPRIL is gekozen voor 2022 is: From formal Education to continuous learning. Learning as a collaborative interaction between learning professionals, research, education and the workplace.

Deelnemen?

Schrijf je in

De inschrijvingen voor EAPRIL 2022 zijn geopeend. Early-bird tickets zijn verkrijgbaar tot en met 13 september 2022. Alle informatie kun je vinden op de website van EAPRIL. Hier vind je ook meer informatie voor de verschillende ticketprijzen

Nijmegen Grote Markt met fietsen
Meer info

Over EAPRIL

We hopen natuurlijk van harte dat het mogelijk is om de conferentie live door te laten gaan. Zodat we als HAN ongeveer 500 deelnemers uit heel Europa de gastvrijheid van onze hogeschool en de stad Nijmegen te kunnen laten voelen. En daar willen we jou als collega, student of professional natuurlijk bij hebben! In slechts 3 dagen tijd bieden we ruim 200 presentaties, workshops, casestudy's en discussietafels. Tel daarbij 4 interessante keynote speakers en een fantastisch conferentie diner en je weet dat je waar krijgt voor je geld (en dat om de hoek).

Aanmelding betekent dat je een ticket krijgt voor de drie conferentiedagen (23-25 november). Je kunt je daarbij voor de pre-conference aanmelden op 22 november (+45 euro). Op die dag heb je keuze uit acht verschillende combinaties van school visits. Dit zijn bezoeken aan interessante scholen en leerinitiatieven in de regio. En op donderdag kun je het spetterende galadiner met feest erbij reserveren (+ 90 euro inclusief BTW).

Keynote sprekers

Prof. Dr. Alberto Cattaneo (Switzerland)

Swiss Federal University for Vocational Education and Training

internationaal