IT en Mediadesign

Symposium 25 jaar Praktijkonderzoek

8d07d818-0cf6-11ee-9f7e-02565807075b Stockbeeld ter ondersteuning van de post-hbo digital business transformation

Op woensdagmiddag 12 oktober vieren we 25 jaar praktijkonderzoek bij de Academie IT en Mediadesign. En nemen we afscheid van René Bakker, onze lector Networked Applications, die met pensioen gaat. Wij nodigen je van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.

De afgelopen 25 jaar heeft de Academie IT en Mediadesign zich ontwikkeld tot een dynamische leeromgeving waar alles draait om ontwerpen, ontwikkelen en experimenteren. Praktijkgericht onderzoek draagt daar krachtig aan bij. Studenten, docenten, professionals uit het werkveld en onderzoekers inspireren elkaar én de samenleving met innovatieve ICT- en multimediatoepassingen.

Deze ontwikkeling ging met vallen en opstaan. Wát en hoe leren we van onze successen en missers in IT en mediadesign-onderzoek? Tijdens het symposium blikken we met een aantal bevlogen sprekers terug én vooruit.

Het lectoraat

Networked Applications

Hoe kunnen we kansen van digitalisering benutten? Ons lectoraat is sterk in de snelle ontwikkeling van eerste aansprekende digitale toepassingen, samen met het werkveld. Onze design thinking aanpak kenmerkt zich door co-creatie, validatie en gebruik van good practices uit relevante domeinen.

iPad op tafel

Snelle info