Student City Challenge: the ultimate event for changemakers

390810 Headerbeeld Student City Challenge Event van Arnhem Studiestad

Because: it can't go on like this!

Snelle info

Datum en tijd

De locatie is nog niet bekend

Deelname
Gratis

Na meerdere succesvolle edities organiseert Arnhem Studiestad op 13 en 14 mei een hackathon genaamd de Student City Challenge Arnhem. Tijdens dit evenement werk je samen met andere studenten aan uitdagingen die jouw wereld elke dag raken.

Na meerdere succesvolle edities organiseert Arnhem Studiestad op 13 en 14 oktober een hackathon genaamd de Student City Challenge Arnhem. Tijdens dit evenement werk je samen met andere studenten aan uitdagingen die jouw wereld elke dag raken. De thema's zijn:

• Diversiteit en inclusie
  • Hybride samenleving
  • Huisvesting
  • Klimaatverandering

Maak je je wel eens zorgen? Over willekeurige dingen of over dingen die moeilijk of complex zijn? Of allebei?

"Is dit gewoon mijn studentenleven? Zal het ooit weer normaal worden? Hoe vind ik een kamer? Of een baan? Wat is mijn plaats in de samenleving? Hoe betaal ik mijn studie? Zal ik ooit een huis kunnen kopen? Wat blijft er van de aarde over?..."

Studenten van Arnhem delen verschillende dingen. Een daarvan is de toekomst. Niemand weet wat het zal brengen. Maar het komt eraan. Dag na dag dus: niets doen is geen optie.

Tijdens dit evenement bieden we je (gratis) twee mooie dagen op een inspirerende locatie, een team van professionals en een programma waarmee je oplossingen creëert die je voorheen niet voor mogelijk had gehouden. Bovendien gaan de 3 beste ideeën met prijzen naar huis. Geïnteresseerd? Doe met ons mee!

Meer informatie?