Sociaal - Fair Health Symposium

efd75ab4-0cff-11ee-ab5e-02565807075b Groep student en een docent lachend voor een vrolijke wand
  • Slim
  • Schoon
  • Sociaal
  • Slim
  • Schoon
  • Sociaal

De opdracht van Sociaal (#slimschoonsociaal) 'het verkleinen van gezondheidsverschillen' is een opdracht aan ons allemaal. Op 13 juni tijdens het jaarlijkse symposium van Sociaal - Fair Health staat het thema ervaringskennis centraal. Wil je erbij zijn? Geef je dan snel op.

Snelle info

Datum en tijd

Lindenberg

Nijmegen

Gezondheidsverschillen verkleinen...hoe dan?

Het verkleinen van de gezondheidskloof in onze samenleving: het is een complexe maatschappelijke opdracht. We vragen ons voortdurend af: hoe dan? Bij de HAN geloven we dat het inzetten van ervaring hierbij onmisbaar is. Ervaring van een wijkbewoner, ervaring van een student die moeilijk rondkomt, ervaring van een onderzoeker met een gezondheidsbeperking. Al deze ervaring brengen wij samen op 13 juni in de Lindenberg (Nijmegen).

Bij het symposium Gezondheidsverschillen verkleinen…hoe dan? staan ervaringskennis en ervaringsdeskundigheid centraal. We nodigen jou van harte uit: student, collega, onderzoeker, ervaringsdeskundige, docent, professional. Ga naar aanmelden, dan houden we jouw plekje vrij.

Plenair programma en parallelsessies

Bekijk het programma van het symposium Gezondheidsverschillen verkleinen...hoe dan?

Ervaringskennis is het centrale thema van het symposium. Daarom past geen keynotespreker beter dan Tim 'S Jongers. 'S Jongers is politicoloog, bestuurskundige en publicist. In zijn werk focust hij op de kloven die door onze samenleving lopen. Zoals die tussen ‘hoopvollen’ en ‘hooplozen’.

Na het plenaire programma vinden er verschillende parallelsessies plaats. Je volgt de sessie van jouw keuze. Of je volgt de ervaringsroute door het gebouw van de Lindenberg om in allerlei vormen ervaringskennis op te doen.

Blijf op de hoogte

Abonneren op nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van Sociaal - Fair Health? Abonneer je op onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws over het verkleinen van sociaaleconomische gezondheidsverschillen.