Gastles Leidinggeven in nieuwe omstandigheden

Bezoeker bladert door HAN magazine voltijd brochure in auditorium bezoekers op achtergrond

Dinsdag 20 september, 16.30 verzorgt Harry Brouwer, voormalig CEO Unilever Food Solutions, een gastles in de Aula op Ruitenberglaan 31, Arnhem.

Snelle info

Datum en tijd

HAN Campus Arnhem
Ruitenberglaan 31
Arnhem

Harry Brouwer heeft een lange managementcarrière bij Unilever achter de rug. Hij heeft veel ervaring op het gebied van marketing and sales en organisatieverandering. Na voorzitter van Unilever Benelux, Unilever Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland heeft hij lange tijd gewerkt als CEO van Unilever Food Solutions, de B-t-B tak van Unilever die onder ander levert aan restaurants, airlines en ziekenhuizen en actief is in 77 landen. Hij heeft in veel gebieden op de wereld gewoond en gewerkt (o.a. HongKong, Duitsland, Ierland).

In zijn gastcollege deelt hij zijn ervaring met werken in een internationale omgeving en wat de nieuwe vragen van de markt en de maatschappij betekenen voor een bedrijf en een manager. Eén van die vragen is bijvoorbeeld hoe een bedrijf omgaat met de Sustainable Development Goals. Harry Brouwer is nu actief in diverse raden van bestuur als senior docent op de Erasmus School of Management en Groningen University.

Lees meer over het SDG-beleid van Unilever.