Opening Studiejaar 2022-2023 en HAN Parade

419712 Nieuwsbericht Opening Studiejaar en HAN Parade 2022

Op donderdag 25 augustus starten we het nieuwe studiejaar met de Opening van het Studiejaar 2022-2023, de uitreiking van de HAN Prijs en de HAN Parade.

Snelle info

Datum en tijd

Eusebius Kerk
Kerkplein 1
Arnhem

Deelname

• 15.30 uur Ontvangst/inloop
  • 16.00 uur Welkom door ceremoniemeester
  • 16.05 uur Openingsrede door Rob Verhofstad
  • 16.25 uur Keynote door John Berends | commissaris van de Koning
  • 16.45 uur Uitreiking HAN Prijzen
  • 17.00 uur Afsluiting en start netwerkborrel
  • 17.30 uur Start HAN Parade (scroll verder voor meer info)

Livestream en aanmelden HAN Parade

Volg de Opening van het Studiejaar vanaf 16 uur via de livestream. De zaal zit helaas al vol. Kom om 17.30 uur met je collega's naar de Eusebiuskerk in Arnhem om het nieuwe studiejaar goed in te luiden.

430753 Een foto van het interieur van de Eusebiuskerk in Arnhem. Geplaatst door HB.
draw-cta-title

Openingsrede en gastspreker

Na een welkom door de ceremoniemeester zal onze collegevoorzitter Rob Verhofstad zijn openingsrede houden. Daarna is het woord aan onze gastspreker John Berends, commissaris van de Koning van Gelderland.

De provincie staat de laatste tijd volop in de belangstelling waar het gaat om het stikstofdossier. Maar dat zij ook volop investeren in projecten die direct ons onderwijs of onderzoek raken is maar bij weinigen bekend. Een uitstekende gelegenheid dus om daar iets over te vertellen. En eventueel dieper in te gaan op het belang van samenwerken als partners aan de vele maatschappelijke vraagstukken waarmee we te maken hebben.

Let's change the way we connect

Verbinden en verschil maken, dat is wat we willen als HAN. Samen met onze studenten en medewerkers en ons werkveld. Hoe we dat willen doen, staat in ons nieuwe Koersbeeld 'Voor een slimme, schone en sociale wereld van morgen’.

HAN Prijs

Dat we bij de HAN al het verschil maken, bewijzen ook onze studenten en medewerkers die genomineerd zijn voor de HAN Prijs. Wie van deze changemakers zijn de winnaars? Dat horen we tijdens de opening.

Netwerkborrel

Na afloop van de openingsceremonie organiseren we voor de genodigden in de zaal een netwerkborrel. Om te verbinden. Om grenzen te verleggen en te inspireren. Om bekende en onbekende mensen te ontmoeten en na te praten. Uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje.

HAN Parade

Vanaf 17.30 uur is iedereen welkom op de HAN Parade: een festival met creatieve theatervoorstellingen die gaan over de HAN en demonstraties van (student-)projecten.

Locatie en bereikbaarheid

Dit jaar gaan we voor de Opening Studiejaar en de HAN Parade naar een bijzondere locatie: de Eusebiuskerk in Arnhem. Tot 9 september is de John Frostbrug in Arnhem volledig afgesloten voor auto's en motoren. Kom daarom met het ov of met de fiets.

Wist je dat de Eusebiuskerk belangrijke stappen zet in de klimaattransitie? Ze zijn al overgestapt op stadswarmte en er draait een pilot om de kerk zelfs via waterstof te verwarmen. Met een HAN-tintje, want onze studenten werken hieraan mee. De Eusebius is daarmee een landelijk voorbeeld voor bedrijven, overheden en organisaties.

430752 Een foto van de buitenkant van de Eusebiuskerk. Geplaatst door HB.

Foto- en video-opnames

Tijdens de Opening Studiejaar en HAN Parade worden foto- en video-opnames gemaakt. Wanneer je aan dit evenement deelneemt, geef je de organisatie toestemming om beelden waar je op staat te gebruiken voor communicatiedoeleinden.