Masterclass Jan Rotmans

363702 Man houdt presentatie en houdt hierbij ideeën op papier in de lucht voor de klas

De Metropole (alumnivereniging Master Management & Innovatie) nodigt je uit voor een exclusieve masterclass op vrijdag 22 april met Jan Rotmans. Hij zal in deze interactieve sessie met ons in gesprek gaan over 'Toekomst & Leiderschap'.

Snelle info

Datum en tijd

Location to be announced

Deelname
€65 (Leden Metropole), €80 (Alumni/docenten MMI) en €85 voor introducés

Jan Rotmans, hoogleraar transitiekunde en internationale autoriteit op het gebied van transities & duurzaamheid. Auteur van onder andere “Omarm de chaos”. Oprichter van ICIS, DRIFTUrgenda en Nederland Kantelt. Hij onderzoekt niet alleen de kanteling van de samenleving, maar probeert daar ook actief aan bij te dragen. Rotmans beschouwt Rotterdam als een proeftuin voor de kanteling. Professor en progressor, friskijker en dwarsdenker, koploper en kantelaar.

Programma

Locatie Hogeschool Rotterdam: Burgemeester S'jacobplein 1, Rotterdam (Museumpark Hoog)

1. 14:30

Ontvangst en registratie

2. 15:00

Masterclass: Toekomst & Leiderschap door Jan Rotmans

3. 16:00

Netwerkborrel

Kom je ook?

Aanmelden

De organisatie van de masterclass is in handen van Metropole, de alumnivereniging van de Master Management en Innovatie in Maatschappelijke organisaties. Inschrijving verloopt via de HAN webshop. Maak hieronder een keuze aan de hand van de status van je lidmaatschap en klik op de betreffende knop. Ook je introducé is welkom:

• Lid of aspirant lid Metropole: €65,-
  • Alumni of docent MMI: €80,-
  • Overige / Introducé: €85,-
fbcb4894-0cf5-11ee-9203-02565807075b Gesprek in gang tussen twee personen tijdens pauze.