Laat jij van je horen? Live debat over de gemeenteraadsverkiezingen bij Mens en Maatschappij

30303 Studenten in gesprek lachend

Op wie ga jij stemmen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op 14, 15 en 16 maart? Wat is voor jou een belangrijk onderwerp? Op dinsdag 8 maart organiseren we vanuit Academie Mens en Maatschappij een politiek debat. Bereid je nu alvast voor op de gemeenteraadsverkiezingen en volg het debat!

Laat jij van je horen?!

Welke onderwerpen staan centraal? Bij welke partij ben je als student het beste af? Waarom moet je überhaupt gaan stemmen? Diverse politieke jongerenorganisaties voeren op 8 maart het debat met studenten van de Academie Mens en Maatschappij.

Debat volgen
Wil je er live bij zijn? Dat kan! Of liever volgen via de live-stream ook dat is mogelijk.
Geef het door via het formulier.

Meedenken/organiseren
Welke ontwerpen moeten we echt bespreken? Of wil je graag een andere bijdrage leveren? Jouw input is welkom!
Laat het weten via het formulier.

connect.amm@han.nl

Over de gemeenteraadsverkiezingen
Gemeente hebben een belangrijke rol als het gaat over bijvoorbeeld voorzieningen in het sociaal domein en jeugdzorg. Ook gaat de gemeente over zaken als wonen, werken, onderwijs, financiën, sport en ontspanning, zorg en ondersteuning.

Snelle info

Datum en tijd