HR-Event: Het einde van HRM, het begin van Employee Experience

67416 mensen vaag in kleur een ouder iemand en een kind

Op 10 november ben je van harte uitgenodigd voor een bijzondere masterclass waarin Roeland van Laer & Heleen Mes je meenemen in een nieuwe kijk op HRM. Je leert buiten je eigen kaders te denken, te doen en te ervaren. Zo ben je in 1 dag up to date met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van HR!

In het ochtendprogramma word je bijgepraat in het thema total workforce management en krijg je inzicht in trends, een gratis framework en hoor je wat vakcollega’s doen. Binnen 2 uur ben je weer helemaal up to date. In het middagprogramma leer je het geheim van topwerkgevers. Hoe creëren zij werkgeluk? Tipje van de sluiter: dit doen ze niet door op de uitkomst te focussen, maar juist op de weg daarnaar doe: het verbeteren van de employee experience. Jij krijgt deze middag inzichten, tips en tools waar jij direct mee aan de slag kunt!
Kortom: dit is een dag vol nieuwe HR-inzichten, actuele kennis en praktische tips, waarmee je direct aan de slag kunt .

Snelle info

9.30-16.00 uurTijd
    De Stek, Rijksweg 53 te DuivenLocatie
    € 395,-Kosten voor volledige dagInclusief lunch
    € 199,-Kosten voor dagdeelExclusief lunch

Voor wie is de masterclass interessant?

De masterclass is voor HR-professionals uit elke branche. Ook studenten HRM, Bedrijfskunde en Toegepaste Psychologie van de HAN zijn van harte welkom. Voor voltijdstudenten is de masterclass gratis.
Tijdens de masterclass komen studenten en professionals met elkaar in contact. Als student breid je je netwerk uit met het oog op de toekomst. En als professional maak je kennis met de toekomstige spelers op de arbeidsmarkt. In deze tijd van arbeidsmarktkrapte een unieke kans!

• 9.30 uur: Ontvangst met koffie/thee
  • 9.45 uur: Welkom
  • 10.00 -12.00 uur: workshop Een nieuwe kijk op total workforce door Roeland van Laer
  • 12.00-13.00 uur: Lunch
  • 13.00-15.00 uur: Employee experience door Heleen Mes
  • 15.00 uur: Afsluiting met koffie/thee
377880 Durf te denken, filosofie symposium stockfoto 2022

Meld je snel aan

Hoor je bij de eerste 20 aanmelders? Dan krijg je een gratis boek! Je kunt kiezen uit:

• Het einde van HRM van Roeland van Laer
  • Employee Experience - Happy people, better business van oa Heleen Mes

Meld je aan voor de masterclass!

Sprekers

Roeland van Laer

Roeland van Laer, MBA heeft ruim 25 jaar ervaring in het HRM-vak. Hij won met Alliander in 2020 de Werf& Award-publieksprijs in de categorie Recruitment. Hij heeft vele jaren ervaring bij corporates en vervulde diverse HR- en managementposities bij USG, St. Antonius Ziekenhuis, ING, Tata Steel en Alliander. Op dit moment is Roeland partner bij onafhankelijk adviesbureau Labor Redimo, waar hij organisaties helpt met het ontwerpen en implementeren van innovatieve HR-strategieën en total workforce oplossingen. Hij schreef het boek “Het einde van HRM” dat in februari 2021 (bestseller top 3 managementboek.nl) is uitgekomen.

ab5703f6-0cf7-11ee-b7db-02565807075b Strategisch HRM, gastdocent Roeland van Laer, 2022
Sprekers

Heleen Mes

Heleen Mes is oprichter van HXWork – Human Experience of Work, de LinkedIn-groep Employee Experience Nederland/België (2500 leden) en Netwerk Employee Experience NL/B. Heleen Mes is thought leader in innovatief HR, werkgeluk, employee experience en design.  Haar missie is om van iedere werkgever een topwerkgever te maken. Heleen is co-auteur van Employee Experience - Happy people, better business dat werd genomineerd voor Managementboek 2019.  Samen met Vakmedianet organiseert HXWork het Nationaal Onderzoek Employee Experience en het jaarevent Employee Experience.
Heleen bereikte eerder als HR-directeur met twee werkgevers een top 10-positie Beste Werkgever, certificering als Top Employer en een finaleplaats als HR Proffie. Naast haar werk voor HXWork werkt Heleen ook als executive en HR-coach en als lid van de Raad van Commissarissen voor (potentiële) topwerkgevers. Zij schrijft voor (HR-)sites als PWnet, XpertHR en Smart Workplace en leverde bijdragen aan boeken als Handboek Werkgeluk (2020), HRagenda 2019, Het Nieuwe Beoordelen (2017) en Het Prestatiemenu (2021).

194040 employee-experience_heleen-mes-docent_2_2020