Rechten Collegetour met Mr. Frank Visser

328581 collegetour Mr. Frank Visser, rijdende rechter, rechten

Leuk dat je interesse hebt in de Rechten Collegetour, waarbij we jou in contact brengen met inspirerende gasten. Op 14 oktober ontvangen we Mr. Frank Visser. Visser is bekend als rechter in populaire tv-programma's zoals 'De Rijdende Rechter' en 'Mr. Frank Visser doet uitspraak'.

Meer dan 200 inschrijvingen

VOL!

Met meer dan 200 inschrijvingen is de Rechten Collegetour met Mr. Frank Visser vol. We werken met een reservelijst en verwachten volgende week nog een aantal inschrijvers blij te maken dus schrijf je gewoon in. Mocht je aanwezig kunnen zijn dan ontvang je een e-mail van ons.

Snelle info

Datum en tijd

Albertinum
Heijendaalseweg 121
Nijmegen

Deelname
gratis (vol=vol)

Wat kun je verwachten

Programma

We kennen Mr. Frank Visser natuurlijk van het populaire NCRV programma 'De Rijdende Rechter'. Tot en met 2015 trad hij in dat programma op als televisierechter. Vandaag de dag is hij te zien bij SBS6 in tv-programma's als 'Mr. Frank Visser rijdt visite' en 'Mr. Frank Visser doet uitspraak'.

Heb je een klacht over je huisbaas, stankoverlast of last van de kakelende kippen van de buren? Mr. Frank Visser lost hoogoplopende kwesties en conflicten op voor de gewone man en vrouw in Nederland.

Mr. Frank Visser heeft een rijke ervaring op rechtsgebied. Zo volgde hij de interne rechtersopleiding en heeft hij gewerkt als o.a. officier van justitie, griffier, rechercheur en kantonrechter.

Genoeg gespreksstof dus voor de Rechten Collegetour!

Ben jij erbij?

328580 collegetour Mr. Frank Visser, rijdende rechter, rechten

K1.10 in het Albertinum

Heijendaalseweg 121 in Nijmegen

Save the date!

Rechten Collegetours 2021-2022

16 december 2021

24 maart 2022

30 mei 2022

Wie wil jij graag als gast terugzien in de volgende Rechten Collegetour?

fa70906c-0ce6-11ee-92c0-02565807075b studenten in de les, lachen, hbo rechten, economie, finance, klas, college, samenwerken

Heb je vragen?