Online event

Collegetour IT en Mediadesign met Erwin van der Zande

294436 Foto Erwin van der Zande voor aankondiging collegetour

Op donderdag 17 juni vindt de eerste Collegetour IT en Mediadesign plaats. We trappen af met een bijzondere en inspirerende gast: Erwin van der Zande, bedenker en hoofdredacteur van techplatform Bright.

Snelle info

Datum en tijd

Kijk live mee

Kijk op 17 juni tussen 12.00 - 13.00 uur mee naar de Collegetour IT en Mediadesign.

Naar de livestream

Online event

Het programma

Internetpionier, techwatcher, contentmeister, lifestyleblogger; Erwin van der Zande heeft een loopbaan opgebouwd rond nieuwe media en innovatie. Hij is bedenker en hoofdredacteur van techplatform Bright, en presentator van het programma Bright TV.

Bright is altijd op zoek naar het vernuft in digitale technologie, design en style. Naar de gamechangers en de eye openers. Door nieuws, video, televisie, sociale media en evenementen te combineren, bereikt Bright een miljoen Nederlandse tech-liefhebbers, waaronder veel studenten aan de academie IT en Mediadesign.

Tijdens de Collegetour op 17 juni gaan studenten HBO-ICT en Communication & Multimedia Design met hem in gesprek. Wil jij ook een vraag stellen aan Erwin? Dat kan! Vul hem in op het aanmeldformulier en maak kans om jouw vraag persoonlijk te stellen.

294436 Foto Erwin van der Zande voor aankondiging collegetour

Contact

Heb je vragen over de Collegetour IT en Mediadesign? Stuur een e-mail naar info.aim@han.nl

Meer bekijken van Bright?

Bright @ YouTube

Blijf op de hoogte

Met de digitale nieuwsbrief van de Academie IT en Mediadesign blijf je op de hoogte van nieuws en de laatste ontwikkelingen op het gebied van onderzoek en onderwijs in de academie.