Ontdek de wereld International Week gebouwde omgeving

e475cd72-0ceb-11ee-8145-02565807075b Social work International studenten rond wereldbol horizontaal

Met meer dan 25 activiteiten is er deze week veel te ontdekken. Ontmoet studenten van over de hele wereld. Samen leren, werken en plezier hebben!

Er is een gevarieerd programma opgesteld, met voor ieder wat wils. Van presentaties over courtyard housing, independent living en carehomes in Japan tot de civieltechnische problemen in de Citarum River (Indonesië). Uiteraard zijn er ook activiteiten waarin studenten in een internationale setting aan een opdracht werken dichter bij huis, zoals aan logistiek in de stad Munster.

Ontspanning

Na een dag van strijden is er tijd voor ontspanning. Vraag jij je af wat het geheim is van de real American Burger, de ‘Hollandse kapsalon’ of een Aziatische snack, neem dan deel aan één van de kookworkshops. Dit is nog maar een tipje van de sluier! Houd je mailbox en BE-Ware in de gaten voor meer aanvullende informatie. Voor vragen over de International Week kun je terecht bij marwin.jurjus@han.nl

Onder aan deze pagina vindt je het programma met de links naar de Team-omgeving.

Snelle info

Datum en tijd