Educatie collegetour met Stine Jensen

Leuk dat je interesse hebt in de HAN Educatie Collegetour Online. Tijdens de Educatie Collegetour brengen we jou in contact met inspirerende gasten. Onze gast op 25 mei is filosoof, schrijver en programmamaker Stine Jensen.

Snelle info

Datum en tijd

Deelname

Wat kun je verwachten

Programma

Bestsellerauteur en filosoof  Stine Jensen heeft al veel boeken geschreven. Over mannelijkheid en vrouwelijkheid, liegen, liefde tussen Turken en Europeanen, Scandinavië, opvoeden en nog veel meer. Voor haar kinderboekendebuut 'Lieve Stine, weet jij het?' kreeg Jensen in 2015 een Zilveren Griffel.

Wat is de boodschap van Stine Jensen voor professionals in het onderwijs? In haar nieuwe kinderboek filosofeert Stine Jensen met kinderen over de vraag ‘wie ben je?’ Ook volwassenen kunnen er wat van opsteken. Jensen: “Het gesprek over ‘wie ben ik?’ is nu harder nodig dan tien jaar geleden. Hoe komt dat?

De collegetour van mei zal een inspirerend gesprek zijn over de rol van de leraar in de ontwikkeling van kinderen en jongeren.

Over de HAN Educatie Collegetour

De HAN Educatie Collegetour is er voor en door studenten. Alleen voor studenten? Nee, vanzelfsprekend zijn docenten en onze relaties in het werkveld ook van harte welkom! De organisatie is in handen van de studieverenigingen SV Meesterlijk, Lingua Franca, Pontifex, SV Fabulinus en alummnivereniging Kairos.